Kaip sumažinti ofiso kanceliarines išlaidas?

Jei dirbate ofise ir esate atsakingas už jo kanceliarines išlaidas, tikriausiai nuolat ieškote būdų ne tik kaip įsigyti kuo geresnės kokybės prekes ir jomis aprūpinti tiek ofiso darbuotojus, tiek įmonės klientus, bet ir kaip sumažinti šias išlaidas. Dažniausiai įmonės sudaro sutartis su tam tikromis raštinės reikmenis tiekiačiomis bendrovėmis, kad didelius kiekius rašiklių, markerių ir kitų rašymui skirtų reikmenų įsigytų pigiau, tačiau ir be šių prekių kanceliarines išlaidas sudaro daugybė kitų dalykų, tokių kaip popierius, nauja kompiuterinė įrangą, duomenų spausdinimas ir kita.

Kasečių pildymasVisų pirma, jei norite sutaupyti spausdinimo išlaidų, brangius spausdintuvus, kurie gali iškart atspausdinti didelį kiekį informacijos ir ją atšviesti ne pirkite, o nuomokitės. Galingi spausdintuvai kainuoja net kelis tūkstančius litų, o jiems sugedus, kas pakankamai dažnai atsitinka dėl didelės jų apkrovos, juos teks brangiai taisyti patiems. Tačiau jei nuomositės spausdintuvą, mokėsite nedidelę mėnesinę nuomos įmoką, spausdintuvai kas kažkiek laiko bus keičiami naujais, atitinkančiais moderniausias technologijas, o jų taisymu nemokamai rūpinsis įmonė, iš kurios nuomositės spausdintuvą. Taip pat dar vienas būdas sumažinti spausdinimo išlaidas yra spausdintuvų kasečių pildymas, nes tokiu atveju mokėsite ne už visą kasetę, o tik už rašalą, kuris yra parduodamas specialiuose patogiam pildymui skirtuose plastikiniuose maišeliuose. Šiais laikais kasečių pildymas yra paplitęs daugelyje ofisų, nes spausdinimo kasetės kainuoja tikrai nepigiai, ir ilgainiui susidaro daug joms skirtų išlaidų, nes ofisuose spausdintuvai yra naudojami pastoviai, todėl kasečių pildymas yra žymiai pigesnė alternatyva. Siekdami sutaupyti taip pat galite nuomotis ir kitą brangią ofiso įrangą, sudaryti sutartis su įmonėmis, tiekiančiomis spausdinimo popierių ar užsisakyti vardinius firmus rašiklius, užrašų knygutes ir kalendorius kurioje nors konkrečioje įmonėje, kuri jums teiktų tam tikrą nuolaidą už tai, kad nuolat naudositės jos paslaugomis. Be to, sutaupyti galite ir įvedę darbuotojams šiokius tokius apribojimus, pavyzdžiui, kiekvienas darbuotojas per mėnesį gauna tam tikrą skaičių rašiklių, markerių ir kitų kanceliarinių priemonių, kad darbuotojai nepradėtų rašymo priemonių nešti į namus savo šeimos nariams ar dalinti draugams įmonės sąskaita.

Facebook Comments