SEO paslaugos ir socialinių tinklų įtaka
|Ar socialiniai tinklai reikalingi atliekant SEO paslaugas?
Socialinių tinklų įtaka SEO rezultatams yra nedidelė, tačiau tai prideda paplidomą pliusą. Socialinius tinklus rekomenduojama naudoti prekinio ženklo žinomumo didinimui. Tikėtis, kad „Facebook“, „LinkedIn“ ar kitas socialinis tinklas stipriai įtakos Jūsų projekto rezultatus paieškos sistemoje yra klaidinga. Greičiau, tai tik vienas iš atgalinės nuorodos šaltinių. „Google“ paieškos sistema vertindama kurį puslapį pateikti TOP pozicijose pirmiausia įvertina pačios svetainės turinį ir atgalinių nuorodų tinklelį.
Facebook, Twitter ar LinkedIn?
SEO paslaugos (plačiau apie SEO Bilger.lt), kaip jau minėjome yra mažai susijusios su socialiniais tinklais, tačiau jei nuspręsite naudoti rinkitės populiariausius soc.tinklus. „Facebook“, „Google Plus“ ir „LinkedIn“ yra TOP populiariausi socialiniai tinklai Lietuvoje. Naudinga užsiregistruoti visuose socialiniuose tinkluose, jų yra tikrai daug. Egzsistuoja specializuoti socialiniai tinklai verslui, tad juose reikėtų registruotis kuo greičiau. Gausite kokybišką atgalinę nuorodą ir taip pat reklamuosite savo verslą tikslinėje auditorijoje.
Kaip išnaudoti socialinius tinklus atliekant SEO?
Daugelis SEO specialistų visame pasaulyje rekomenduoja automatizuoti jūsų verslo tinklaraštį ir dalintis savo post’ais. Socialiniai tinklai – didina jūsų svetainės lankomumą, o tai yra naudinga siekiant aukštų pozicijų paieškoje. Pirmiausia, rekomenduotina užtikrinti, kad jūsų e-projekte bus kokybiškas turinys. Pasirūpinkite, kad el.parduotuvėje produktų fotografijos būtų itin aukštos kokybės. Produktų aprašymai įdomūs, nekopijuoti. Vartotojai tai tikrai įvertins. Didesnis svetainėje praleidžiamas laikas teigiamai įtakos jūsų projekto sėkmę paieškos sistemose. Kuomet žinote, kad svetainės turinys yra idomus ir skaitomas, galima judėti toliau. Registruokitės soc.tinkluose ir skelbkite įdomią informaciją apie savo verslą.
Kaip rašyti post’us?
Priklausomai kokį socialinį tinklą naudojate pasirinkite atitinkamą rašymo stilių ir pranešimų ilgį. „Facebook“ ir tarkim „LinkedIn“ socialinis skiriasi savo auditorija. „Facebook“ – skirtas plačiajai auditorijai, tiek jaunam, tiek senam. O „LinkedIn“ – didžiausias profesionalų tinklas pasaulyje. Šiame socialiniame tinkle renkasi įmonių vadovai, vadybininkai ir įvairių sričių specialistai. Taigi, jeigu norite komunikuoti su „LinkedIn“ tinklo vartotojai turite suprasti, kad tai verslo pasauliui skirtas soc.tinklas. Rekomenduojame dalintis tik specializuota informacija. Tai ne „Facebook“, prieš skelbdami pagalvokite, ar jūsų informacija bus naudinga tikslinei auditorijai.
Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt