Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Meditacijos nauda sveikatai

Ar teko girdėti pasakymą „visos ligos nuo streso“? Ar pritariat jam? Jei žmogus žino, kad ligos nuo streso, tai kodėl leidžia jam įsisukti į savo gyvenimą lyg vijurkui, o išrauti jį būną ne lengva. Kada jam užkirsti kelią ir kaip tai padaryti?

Tik pajutus pirmus streso požymius, reiktų susirūpinti. Pirma nauda bus, jei sąmoningai suvoksite, kad štai, jaučiu įtampą, turiu su ja kažką daryti. Kitas žingsnis atsirinkti, kas jums geriausia – sportas salėje, bėgimas, ilgi pasivaikščiojimai, meditacija, aktyvus laisvalaikis, pavyzdžiui, dviračiu, užsiėmimas hobiu. Duodami kūnui judėjimo pajaučiame naudą, kai protas nukreipiamas į fizinius veiksmus, todėl atsiribojame nuo dirgiklių keliančių įtampą.

O ar tekio pajusti meditacijos naudą? Ji įrodytą netgi moksliniais tyrimais. Meditacijos metu žmogus susitelkia į save, į savo pojūčius, nurimsta protas. Tuomet ne tik tvarkomės su dirgikliais keliančiais stresą, bet visas situacijas pamatome kitoje šviesoje, randame kitus – lengvesnius, greitesnius – sprendimus.

Meditacijos metu:

  • Sumažėja įtampa ir nerimas;
  • Padidėja veiklumas;
  • Pagerėja nuotaika;
  • Sumažėja irzlumas.

Daugiau apie meditacijos teikiamą naudą galite pasiskaityti www.rutareiki.com .

Kita vertus jūsų meditacija gali būti bet kuri aukščiau išvardinta veikla: bėgimas, važiavimas dviračiu, sportas salėje. Nes streso nepadės įveikti gulėjimas ant sofos ir dar gilesnis savo problemų apmąstymas. Neramus protas sugeba problemų prigalvoti ir kai jų nėra. Bet klausimas ar jus valdot protą ar protas jus, ir kaip turėtų būti.

Ieškodami vidinės ramybės ir harmonijos atsigręžkite į save, savo kūno ir sielos poreikius. Mokinkitės nuraminti protą, surikiuoti mintis, atpalaiduoti kūną. Tik pilnoj harmonijoj, kai vienodai gerai yra protui, sielai ir kūnui, žmogus atranda laimę, pasijunta mylimas.