Jaunieji reklamos talentai išbandys savo kūrybiškumą „Jaunųjų liūtų“ konkurse: dėmesį nukreips į negalios temą
|Jaunieji reklamos talentai šiemet ir vėl turės galimybę išbandyti savo kūrybiškumą ir susigrumti dėl galimybės atstovauti Lietuvai viename prestižiškiausių reklamos kūrėjų renginių – „Kanų liūtų“ festivalio metu vyksiančiuose „Jaunuosiuose liūtuose“. Konkurso Lietuvoje etapas, kurį kartu su „15min group“ organizuoja reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, vyks kovo 9–11 d.
Registracija socialinės reklamos kūrybinei sesijai jau prasidėjo ir vyks iki kovo 5 d. vidurnakčio puslapyje www.kanuliutai.lt. Konkurso metu dalyvių poros turės sukurti ir pateikti komisijai kūrybinį skaitmeninės reklamos sprendimą – integruotą skaitmeninę kampaniją, panaudojant 3 skirtingas skaitmenines medijas. Viso konkurso metu dalyviams padės konkurso partnerio – reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojai Rimantas Stanevičius, Arnas Aukštikalnis, Stefanija Jokštytė, Gabrielius Jucevičius bei Renata Šarkauskaitė.
Šiais metais konkurso dalyviai nagrinės žmonių su negalia įtraukties temą visuomenėje, o konkrečią užduotį dalyviai sužinos kūrybinės sesijos metu kovo 9 d. „Pasaulyje yra daug puikiai veikiančių žmonių su negalia įtraukties pavyzdžių, tačiau jų sėkmei reikėjo tikėjimo, kad visi turime mokytis, dirbti ir gyventi kartu. Deja, Lietuvoje ydingos nuostatos, įvairiausi mitai vis dar išlieka reikšmingomis kliūtimis siekiant žmonių su negalia įtraukties. Tuos mitus griauti, į žmones su negalia pasižiūrėti kitaip, tikiu, gali padėti kūrybiški komunikacijos sprendimai“, – sakė Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktorė Eglė Čaplikienė.
Kaip priduria „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuojančios „15min Group“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė, žmonių su negalia įtraukties tema – vis dar viena ryškiausių „Kanų liūtų“ festivalyje. „Šiame festivalyje pristatyti darbai sugriovė ne vieną stigmą apie negalią, pradedant jau klasika tapusiomis „Superhuman“ 2016 m. ir 2020 m. reklamomis apie paralimpinių žaidynių superžmones ir požiūrį į Dauno sindromą turinčius žmones keičiantį „The Hiring Chain“. Tikime, kad ir šiame konkurse subrandintos idėjos prisidės prie visuomenės mąstymo pokyčių“.
„Jaunieji liūtai“ yra puiki terpė skleistis jaunatviškam kūrybiškumui. Dalyvaudami konkurse vis dar bręstantys industrijos talentai gauna išskirtinę galimybę žengti į tarptautinę areną bei parodyti drąsų požiūrį visuomenei jautriomis temomis“, – teigė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
„Jaunieji liūtai“ – tai kūrybinis konkursas jauniesiems Lietuvos reklamos rinkos profesionalams, kurio metu sprendžiama pateikta kūrybinė užduotis. Pagrindinis konkurso prizas – galimybė atstovauti Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse vyksiančiame Kanuose, Prancūzijoje.
Konkurse gali dalyvauti reklamos, žiniasklaidos planavimo, skaitmeninių sprendimų agentūrų atstovai, taip pat laisvai samdomi kūrybininkai, kurie finalinio konkurso Kanuose metu bus ne vyresni nei 30 metų. Konkurso dalyvių porą sudaro du asmenys.
Daugiau informacijos ir registracija konkursui www.kanuliutai.lt
„Jaunųjų liūtų“ konkursą organizuoja oficialūs festivalio „Kanų liūtų“ atstovai Lietuvoje „15min Group“ kartu su kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, konkurso partneris: Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.