Padaveju uniformos

Turbūt ne kartą esate lankęsi restorane, kuriame padavėjai nepasižymėjo profesionalumu, o jų apranga buvo įprastinė – visiškai niekuo nesiskirianti nuo restorane esančių lankytojų. Tokių restoranų savininkų požiūris rodo, kad jiems nėra svarbus jų restorano įvaizdis ir prestižas. Jei restorano savininkas nenori investuoti į personalo profesionalumą ir kvalifikacijos gerinimą bei nesiruošia pasirūpinti padavėjams skirta kokybiška apranga, visa tai signalizuoja apie prasto lygio restoraną, kuris anksčiau ar vėliau gali susidurti su didelėmis problemomis.

Būtina suprasti, kad restoranų šiuolaikinėje rinkoje yra labai daug, todėl norint išlikti ir būti pelningiems, reikia stengtis būti bent keliais žingsniais priekyje. Jei bus vadovaujamasi labai atmestinu požiūriu į savo restorano lankytojus, visiškai suprantama, kad ateis diena, kai tie lankytojai pasirinks konkurentus, nes norės geresnio aptarnavimo, jaukesnės atmosferos ir kur kas aukštesnės kokybės maisto. Taigi, nuo pačių pirmųjų restorano gyvavimo dienų jūs turite užtikrinti, kad viskas eitųsi labai sklandžiai.

Žinoma, tai nebus paprasta. Ir visą tai kur kas lengviau pasakyti nei padaryti, tačiau nemanykite, kad jei teks susidurti su sunkumais, jums nė neverta pradėti. Anaiptol. Jei turite aiškų tikslą, jį neabejotinai pasieksite – kad ir kiek laiko bei pastangų tam reikėtų skirti. Todėl pasirūpinkite, kad jūsų restorane dirbtų tikri specialistai. Investuokite į jų kvalifikacijos gerinimą, reguliariai motyvuokite juos ir stenkitės, kad jie būtų patenkinti savo darbu. Nemaža dalis restoranų savininkų nuvertina padavėjų indėlį į restorano plėtrą, tačiau būtent padavėjai su restorano lankytojais bendrauja daugiausiai, todėl jokiu būdu negalima į juos užsimerkti, manant, kad neverta daug dėmesio ir investicijų skirti padavėjų darbo sąlygų gerinimui. Kuo anksčiau tai suprasite, tuo geresnių rezultatų pasieksite. Be abejo, padavėjams bus reikalingos ir padavėjų uniformos, kurios turėtų būti pasiūtos pagal užsakymą. Visa tai suteiks jūsų restoranui didesnį prestižą.

Galiausiai atminkite, kad kiekvienas lankytojas jūsų restorane turėtų jaustis laukiamas, todėl nepraleiskite progos ir patys pavaikštinėti po restorano salę, pasilabinant su lankytojais, paspaudžiant jiems ranką prie laukujų durų ir padėkojant, kad jie nusprendė pasirinkti jus.