Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Kodėl svarbu būti matomiems paieškoje?

SEO arba kitaip paieškos sistemų optimizavimas yra vienas iš daugelio skaitmeninio marketingo elementų, kuris padeda būti matomiems Google paieškos sistemoje. Paprastai kalbant, tai procesas, kuris atliekant tam tikrus veiksmus, padeda svetainei pasiekti aukštus organinės paieškos rezultatus pagal tam tikrus konkrečius raktažodžius. Jeigu svetainės optimizavimas atliekamas gerai, tuomet svetainės puslapiai pagal raktinių žodžių užklausas atsiranda pirmame puslapyje, jeigu SEO paslauga atliekama profesionaliai, tuomet TOP 5-3 pozicijose.

SEO, kitaip nei kiti skaitmeninės rinkodaros elementai, praktikuojamas dar visai neilgai. Lietuvoje jo pradmenys aptikti 2006 metais, o įmonės ir SEO entuziastai šią paslaugą teikia kitoms įmonėms nuo 2008 metų. Nors tai atrodo dar visai jaunas mokslas, tačiau per trumpą laiką jis daug kartų keitėsi, ėjo koja kojon su kitomis technologijomis. Dažnas algoritmų atnaujinimas verčia SEO įmones pasitempti ir nuolatos gilinti savo žinias norint suteikti kuo profesionalesnę paslaugą. Daugybė Lietuvos įmonių jau yra išbandžiusių SEO paslaugą, kuri padėjo jiems būti matomiems Google paieškoje.

Kodėl svarbu būti matomiems paieškoje? Jeigu esate matomi, tuomet jūsų svetainė atveda srauto, kuo toliau esate nuo pirmojo puslapio, tuo mažesnė tikimybė sulaukti lankytojo. Todėl ši paslauga tokia svarbi, nes padeda būti matomiems, net ir labai konkurencingoje rinkoje.

Kokia svetainės optimizavimo paieškos sistemoms nauda? Kai vartotojas paieškos sistemoje įrašo tam tikrą raktažodį (kuo tikslesnis, tuo geriau), tuomet  jam GOOGLE rezultatuose rodo aukščiau tą svetainė, kuri labiausiai atitinka jo užklausą. Nauda lankytojui – jis atranda informaciją, prekę, produktą, kurio ieškojo. Svetainės savininkui – į svetainę ateina tikslinis vartotojas, didėja srautas, kuris turi tikimybę konvertuotis.

Ko reikia norint turėti aukštas pozicijas paieškoje? Nepatariama optimizuoti svetainės, jeigu neturite pakankamai žinių ir praktikos, geriau kreiptis į SEO specialistus, tačiau ką jums reikia tiksliai žinoti, tai, kad svetainės optimizavimas susideda iš vidinio SEO ir išorinio SEO.

Svarbu, kad svetainės turinys būtų unikalus, o jį turi papildyti raktiniai žodžiai, taip pat labai svarbus svetainės autoritetas, kuris didinamas išorinių nuorodų pagalba. Google siekia, kad vartotojui būtų pateikti tokie rezultatai, kurie atneš jam naudos, todėl informatyvus ir aktualus, nuolat atnaujinamas turinys yra „must have“. Jeigu svetainė turi kokybiškų išorinių nuorodų į save (rekomendacijų), tuomet ją teigiamai vertina Google algoritmas ir iškelia ją į aukštesnes pozicijas.