Kas 2022-aisiais karaliavo „Vinted“: klasikinės spalvos, liemenės, lietpalčiai ir draskyklės katėms
|Didžiausia Europos internetinė naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platforma „Vinted“ apibendrino savo 80 mln. narių įpročius ir išrinko kuo jie šiais metais labiausia domėjosi. Daugiausia dėmesio sulaukė daiktų moterims kategorija, o populiariausiais drabužiais tapo liemenės suaugusiems ir lietpalčiai vaikams.
Per šiuos metus „Vinted“ bendruomenė pasipildė 20 mln. narių ir šiandien susideda iš daugiau nei 80 mln. registruotų narių 18-oje Europos ir Šiaurės Amerikos rinkų.
Šiemet jie daugiausia dėmesio skyrė moteriškiems daiktams – tai populiariausia prekių kategorija „Vinted“. Nuo jos nedaug atsilieka vyrai ir vaikai. Analizuojant kokio tipo daiktai yra populiariausi skirtingose kategorijose, paaiškėjo, jog vyrai ir moterys dažniausiai ieško liemenių, o vaikams – lietpalčių komplektų. Namų kategorijoje lyderiauja stalo įrankiai, gyvūnų – draskyklės katėms, o pramogų – žaidimų konsolės.
Kalbant apie rūbus, daugiausia dėmesio sulaukia klasikinių spalvų drabužiai: juodi, balti ar mėlyni. Vasaros mėnesiais „Vinted“ nariai dažniausiai ieškojo „Birkenstock“ avalynės, o šaltuoju metų laiku – „The North Face“ prekių. Metų preke „Vinted“ platformoje galima tituluoti vieną „Jacquemus“ rankinę, kuri sulaukė daugiausia patiktukų iš visų kitų prekių.
Įdomu tai, kad narės iš Jungtinės Karalystės ar Portugalijos, palyginti su kitomis rinkomis, perka daugiausia suknelių, o štai Vokietijoje moterys daugiausia dėmesio skiria megztiniams. Tuo tarpu vyrai iš Italijos ir Ispanijos – patys aktyviausi platformos pardavėjai, palyginti su vyrais iš kitų rinkų. Bendrai žiūrint, pats aktyviausias laikas „Vinted“ platformoje – apie 21 val. vakaro.
Per metus – 800 mln. daiktų
Šiemet „Vinted“ nariai į platformą įkėlė apie 800 mln. daiktų ir taip prisidėjo prie atsakingesnio vartojimo. Apklausus platformos narius dalyje rinkų paaiškėjo, kad net 25 proc. jų niekada nepirko naudotų mados prekių prieš pradedant naudotis „Vinted“.
Bendruomenės nariai laikosi bendros nuomonės, kad išmesti nereikalingus ir nenaudojamus drabužius ar daiktus šiai dienai būtų gėda. Be to, 40 proc. apklaustų bendruomenės narių nurodė, jog šiemet dovanojo bent vieną dovaną, kuri jau buvo naudota.
Šiemet „Vinted“ plėtėsi ir rinkomis, ir kategorijomis
Šiais metais „Vinted“ išsiplėtė trijose naujose rinkose – Slovakijoje, Vengrijoje bei Švedijoje. Bendrovė taip pat pristatė ir siuntimo paslaugų verslą „Vinted Go“. Be to, „Vinted“ platforma pasipildė dviem naujomis kategorijomis – naudoti daiktai gyvūnams ir pramogos.
Taip pat bendrovė balandžio mėnesį pristatė aukojimo funkciją, kuria siekiama rinkti paramą humanitarinei veiklai Ukrainoje. „Vinted“ bendruomenė nuo tada jau paaukojo daugiau negu 1 mln. eurų.
Apie „Vinted“
„Vinted“ yra didžiausia Europoje internetinė naudotų mados prekių prekybos platforma. Šiuo metu platforma turi augančią didesnę nei 50 mln. narių bendruomenę 16 skirtingų rinkų Europoje ir Šiaurės Amerikoje. Bendrovę 2008 metais įkūrė Milda Mitkutė ir Justas Janauskas. Šiuo metu bendrovei vadovauja generalinis direktorius Thomas Plantenga, o į ją yra investavę šešios rizikos kapitalo bendrovės: „EQT Growth“, „Lightspeed Venture“, „Accel Partners“, „Insight Venture Partners“, „Burda Principal Investments“ ir „Sprints Capital“. „Vinted“ siekia įrodyti, kad naudotos prekės gali būti tokios pat geros kaip ir naujos, ir padeda savo nariams prekiauti dėvėtais drabužiais ir aksesuarais tiesiogiai vieni su kitais. Startuolio centrinis biuras įsikūręs Vilniuje, su biurais Berlyne, Utrechte, Amsterdame ir Prahoje. Bendrovėje šiuo metu dirba daugiau nei 1000 profesionalų.
Pranešimą paskelbė: Eglė Lauciūtė, Integrity PR