Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Google reklama: priežastys, kodėl jos reikia jūsų verslui

google reklama

Šiuolaikinėje skaitmeninės rinkodaros rinkoje yra daugybė skirtingų reklamos priemonių, todėl neretai pradedančiajam verslininkui gali atrodyti pakankamai sudėtinga pasirinkti tai, kas jo verslo atveju galėtų būti tinkamiausia. Laimei, kai kurios rinkodaros priemonės pasižymi ypatingu universalumu ir plačiomis pritaikymo galimybėmis. Viena iš tokių priemonių yra Google reklama, apie kurios privalumus verta pakalbėti išsamiau.

Didelis vartotojų pasiekiamumas

Šiandien vartotojai „Google“ vartoja kaip bendrinį ir visiems puikiai suprantamą terminą. Kai šiuolaikinis vartotojas turi bet kokį jam aktualų klausimą, paprastai visų pirma jis pasinaudoja „Google“ internetine paieškos sistema. Tarp tokių internetine paieška besinaudojančių vartotojų yra ir jūsų potencialūs klientai. Taigi, Google reklama sukuria sąlygas labai dideliam vartotojų pasiekiamumui.

Nusitaikymas į tikslinę auditoriją

Google reklama suteikia galimybę tiesiogiai nusitaikyti į konkrečią jūsų verslui aktualią auditoriją. Šios rinkodaros priemonės pasitelkimo atveju jūs galite auditoriją diferencijuoti atsižvelgiant ne tik į įvairius demografinius veiksnius, tačiau ir į tai, kokius raktinius žodžius ir raktines frazes vartotojai pasitelkia internetinėje paieškoje ieškodami jiems aktualios informacijos.

Tai reiškia, kad Google reklamos pagalba jūs turite galimybę savo tikslinei auditorijai būti matomi būtent tuomet, kai jie ieško to, kas juos domina.

Didelis reklamos našumas

Google reklama pasižymi ypač dideliu našumu – ir tam yra viena labai svarbi priežastis. Vartotojai, kurie naudojasi socialiniais tinklais, paprastai nesitiki ir nenori matyti jokių reklamų.

Dažniausiai jie taip pat neieško jokių sprendimų ar atsakymų, galinčių palengvinti jų kasdienį gyvenimą. Jie paprasčiausiai peržiūri juos sudominusias nuotraukas ar vaizdo įrašus ir bendrauja su kitais socialinių tinklų vartotojais. Taigi, tuomet, kai reklama rodoma tiems vartotojams, kurie nesijaučia pozityviai rinkodaros priemonių atžvilgiu, tikimybė, jog reklamos našumas sumažės, tampa kur kas didesnė.

Tačiau internetinėje paieškos sistemoje viskas yra kitaip. Vartotojas, kuris naudojasi internetine paieška, nėra priešiškai nusiteikęs reklamos atžvilgiu. Jis ieško jam aktualios informacijos ir nori ją kuo greičiau bei lengviau surasti. Tokiu atveju jūs reklamuojate savo verslą žmonėms, kuriems jis gali būti aktualus, tokiu būdu labai reikšmingai padidinant šios reklamos priemonės našumą.

Veiksmingas reklaminių kampanijų valdymas

Sutikite, fizinės reklamos priemonių koregavimas, atsižvelgiant į staiga pasikeitusius vartotojų poreikius ir verslo situaciją, paprastai būna labai sudėtingas, o kartais ir visiškai neįmanomas (nebent nesibaiminama patirti nepamatuotų išlaidų). Tačiau Google reklama suteikia galimybę reklamines kampanijas valdyti nuolatos ir vos kelių mygtukų paspaudimu.

Tai suteikia gerokai didesnę laisvę ir daug daugiau galimybių prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos rinkoje, lengviau atitikti vartotojų poreikius ir suderinti savo reklamines kampanijas su pasikeitusia verslo situacija. Tokiu būdu galima lengvai koreguoti reklaminių kampanijų turinį, keisti jų rodymo laiką, sustabdyti ir aktyvuoti reklaminius skelbimus bei kt.

Galima naudoti bet kokio dydžio biudžetą

Google reklama galima naudotis turint bet kokio dydžio biudžetą – ir tai tampa viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl net ir labai smulkus bei pirmuosius žingsnius žengiantis verslas turi galimybę pasinaudoti šia veiksminga rinkodaros priemone.

Nors kai kurie raktažodžiai iš tikrųjų gali kainuoti labai brangiai, kiekvienas Google reklama besinaudojantis verslas turi galimybę savo nuožiūra pasirinkti raktines frazes, atsižvelgiant tiek į jų tikslingumą, tiek ir į paieškų skaičių ar paspaudimo kainą. Juolab, kad neretai galima surasti mažesniu paieškų skaičiumi, tačiau gerokai didesne konversija pasižyminčius raktažodžius, kurių paspaudimas kainuoja vos vieną ar kelis centus. Be to, pats verslas savo nuožiūra gali nustatyti maksimalų dienos biudžetą ir didžiausią norimą mokėti kainą už konkretų raktažodį.

Taip pat nereikėtų pamiršti ir labai patogaus Google reklamos rezultatų pateikimo, plataus reklamos kanalų pasirinkimo (Google reklama gali būti matoma ne tik internetinėje paieškoje, tačiau ir Google partnerių tinklalapiuose, mobiliosiose programėlėse ir kt.), didesnio matomumo, didesnės konversijos, didelio ROI ir greito rezultato.

Facebook Comments