Google AdWords pradžiamokslis: ką turėtume žinoti?

Google AdWordsVienas svarbiausių Google AdWords privalumų – galimybė padidinti potencialių pirkėjų gretas ir optimizuoti pardavimo rezultatus. Nors minėtoji reklamos forma nereikalauja ilgamečio pasiruošimo, vis dėlto čia, kaip ir bet kurioje veikloje, reikalingas specifinių žinių bagažas ir praktikos patikrinti įgūdžiai. Jei jums dar neteko naudotis AdWords privalumais, siūlome įsiminti internetinės rinkodaros specialistų rekomendacijas.

Ką privalote daryti?

Jei norite, kad Google AdWords reklama būtų sėkminga, visų pirma turite žinoti, kas yra raktinis žodis. Raktažodis (arba raktinė frazė) – tai interneto vartotojo vedama užklausa Google paieškos sistemos laukelyje, pvz., jei klientas ieško medinių baldų naujam savo namui, paieškos laukelyje jis ves „mediniai baldai“. Taigi, pirmasis jūsų darbas – parinkti jūsų vykdomai veiklai tinkamiausius raktinius žodžius. Šiam tikslui naudokite raktinių žodžių planavimo priemonę. Tai nemokama AdWords paslauga, kuri ne tik padės suplanuoti efektyviausią raktažodžių sąrašą, bet ir pakoreguoti sudarytąjį.

Vienas iš AdWords privalumų yra tai, kad paleidę vieną reklamos kampaniją, galėsite analizuoti juos duomenis ir vertinti lankytojų elgesį. Darykite tiek mažesnius, tiek didesnius pakeitimus tol, kol atitiksite didžiosios dalies lankytojų poreikius. Įsitikinkite, kad jūsų svetainėje apsilankę klientai yra iš tiesų susidomėję jūsų paslaugomis ir prekėmis. Kitaip sakant, turite būti visiškai tikri, kad naudojami raktiniai žodžiai atitinka klientų užklausas.

Norėdami patirti kiek įmanoma mažesnių nuostolių, racionaliai planuokite savo išlaidas. Google AdWords reklama paremta mokesčiu už paspaudimą, t. y. jūs mokate tik už tuos klientus, kurie ne tik pamatė, bet ir paspaudė ant jūsų reklamos. Minimalaus biudžeto šiuo atveju nėra, t. y. jūs galite nustatyti pageidaujamą sumą pinigų, kurią esate pasiruošę išleisti už reklamą. Kai limitas pasibaigia, reklaminis skelbimas nustojamas rodyti.

Siekiantiems didžiausios sėkmės, siūlome naudoti remarketingo (pakartotinės rinkodaros) paslaugą, kuri padės jūsų lankytojams pas jus sugrįžti. Reguliariai atnaujinkite savo svetainę ir tobulinkite jos turinį. Net ir mažesni pakeitimai gali padėti pritraukti didesnį lankytojų srautą. Nepamirškite – jūsų svetainė turi būti patraukli ne tik Google sistemos robotams, bet ir svetainės lankytojams.

Ko turėtumėte nedaryti?

Viena dažniausių pradedančiųjų AdWords naudotojų klaidų – raktažodžių parinkimas, vertinant ne jų tikslumą, o populiarumą. Kaip ir minėjome, svarbiausia, kad jūsų siūloma produkcija ir kliento vedamas raktažodis sutaptų, t. y. jūs privalote atitikti realius klientų lūkesčius. Skelbimų tekstai taip pat neturėtų būti rašomi, siekiant pritraukti maksimalų srautą lankytojų. Nepamirškite, kad siauroms specializacijoms būtinas tikslus pasiūlymas. Jei klientas per kelias sekundes svetainėje neras to, ko tikėjosi, jis paliks jūsų tinklalapį, o jūs už minėtąjį asmenį būsite veltui išleidę pinigus.

Facebook Comments