Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Socialinio tinklalapio gimimas į pažintys

2001-ųjų gale verslininkas ir naujovių mėgėjas Adrianas paleido socialinį tinklalapį Ryze. Skotas norėjo, kad Ryze tikslas išliktų kuo aiškesnis. Tai nebuvo pažinčių portalas. Jis skirtas verslo atstovams. Pagal sumanymą šio portalo vartotojai turėjo pagerinti bendravimo su verslo partneriais kokybę. Narių profiliuose daugiausia dėmesio skirta vartotojų profesinei kvalifika­cijai, kad jie galėtų užmegzti ryšius su kolegomis ir verslo partneriais. Pagal planą portalas turėjo užsidirbti iš darbdavių, kurie naudotųsi i o duomenų baze, ieškodami perspektyvių darbuotojų, konsultantų ir t.t.. Nors ši koncepcija labai neprigijo, išskyrus tarp San Fransisko techninės srities mokovų, tačiau jį  įkvėpė ir suteikė pagrindą dau­geliui po to buvusių projektų.

Abramsas vietinis programuo­tojas, Ryze narys ir užkietėjęs pasilinksminimų mėgėjas, įžvelgė galimybę susikoncentruoti į žmonių laisvalaikį po darbo valandų. jis sukūrė labai draugišką socialinį tinklalapį eiliniams žmonėms ir pavadino Friendster. Nors tai ir nebuvo pažinčių svetainė, bet joje likė daug funkcijų, padedančių nariams rasti sau patinkančius part­nerius. Abramsas sumanė pervilioti vartotojus iš pažinčių svetainės Match.com, nes manė, kad atrasti įdomesnių žmonių gali susipažinęs su savo draugų draugais. Tikėtasi, kad vartotojai registruosis savo tikraisiais vardais, todėl Friendster suteikė originalią funkciją ieš­koti pažinčių – lygiai tokią pačią idėją turėjo ir Vainraichas su savo

degrees. Nario profilyje šalia vardo buvo matyti ir jo nuotrauka. Tai buvo tikra naujovė. Paieška leido rasti netoliese gyvenančius keliones, kurie pažįstami su tavo draugais. Jei sužavėjo nuotrauka, iš ištirto galėjai bandyti užmegzti pokalbį su patikusiu nariu. Friendster pasirodė 2003-iųjų vasarį ir iš karto patraukė vartotoja ms. Per kelis mėnesius jų prisijungė keli milijonai. Norėdamas tapti portalo nariu, turėjai sulaukti pakvietimo iš jau prisiregistravusio vartotojo. Gana greitai žmonės pradėjo įžvelgti Friendster analogijas ribotomis funkcijomis, savo veiklą pradėjo du etninio pobūdžio socialiniai tinklalapiai: BlackPlanet ir Asian Avenue sociaclinis tinklalapis paaugliams ir pazintys suaugusiems pasirodė 2000-ųjų sausio 1 d. Cyivorld, labai populiarus portalas Korėjoje, pridėjo socialinio tinklalapio funkcijas 2001-aisiais. Silicio slėnio fantansišką socialinių tinklalapių vajus pasiekė tik 2001-2002-aisiais. Dauguma verslininkų bei į rizikingą verslą investuojančių kapitalistų vis dar stebėjosi staigiu internetinių kom­panijų vertės ir pelno kritimu, kuris prasidėjo 2000-ųjų pradžioje. Kompanijos viena po kitos žlugo. Nuotaika tikrai neatrodė džiugi, ypač tarp interneto klientų kompanijų. 2001-2002-aisiais naujai besikuriančios sulaukė labai nedidelio investuotojų dėmesio. Tačiau keletas užsigrūdinusių žmonių suprato, kad sixdegrees pasirodė tiesiog per anksti.

Šono Parkerio ir jo draugų 2001-aisiais įkurta kompanija Plaxo nebuvo socialinis tinklalapis, bet turėjo su tuo daug bendro. Plaxo galima pavadinti kontaktinės informacijos valdymo portalu. Kai tik nauji nariai jkeldavo savo pažįstamų kontaktinę informaciją, portalas nepailsdamas apiberdavo tuos žmones prašymais atnaujinti informaciją, sudarydamas spaudimą, kad šie taip pat prisijungtų. Galbūt tai atrodė bjauru, bet dažnai pasiteisindavo. Parkeris galvojo labai panašiai kaip ir Endrius Vainraichas: jkelkite savo Rolodekso informaciją, ir mes jums tikrai padėsime. Parkeriui patiko Plaxo idėja, kadangi tai buvo kaip virusas – nuo vieno vartotojo galėjai prieiti prie visos vartotojų grandinės. Plaxo taip pat buvo vieno svarbiausių feisbuko aspektų ženklas: vartotoją atpažinti galėjai pagal tai, su kokiais žmonėmis jis susietas tinkle.

sexpazintyssuaugusiems1

Facebook Comments