Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Š. Mazalas: sirgaliai pereina į naują lygį – tribūnose kuria spektaklį, ne mažiau įdomų už pačias rungtynes

Prasidėję 2019 m. krepšinio sirgaliams žada daug aistrų – vasarą Kinijoje vyks Pasaulio krepšinio čempionatas. Jam bet kuris save gerbiantis aistruolis nuoširdžiai ruošiasi – išsitraukia ir išsilygina seną ar apsirūpina nauja sirgalių apranga, pasipildo krepšinio atributikos atsargas. Lietuvos krepšinio lygos komunikacijos direktorius Šarūnas Mazalas pastebi, kad anksčiau sirgaliai išsiskirdavo tik marškinėliais, vėliau atsirado papildomos atributikos, o dabar jie perėjo į dar aukštesnį lygį – kuria ne mažiau už pačias rungtynes įdomų spektaklį.

„Dabar tribūnose jau kuriamas vakarėlis, kuriame kiekvienas nori dalyvauti, ateiti pasipuošęs kuo įmantriau ir prisidėti prie šventės. Stebėti žiūrovus tribūnose tampa taip pat įdomu, kaip stebėti rungtynes, o kuo visi labiau įsijaučia, tuo geresnė atmosfera kuriama ir tuo smagiau krepšininkams”, – sako Š. Mazalas, kartu su dar keturiais komisijos nariais išrinkęs šių metų Pasaulio krepšinio čempionatui skirtų sirgalių marškinėlių dizainus.

Krepšinio aistruolius ar tik prijaučiančiuosius šiam sportui aktyvaus laisvalaikio ir sporto prekės ženklas „Audimas“ praėjusių metų pabaigoje pakvietė sukurti krepšinio sirgaliams skirtų marškinėlių dizainą. Komisijos nariai, tarp jų ir Lietuvos krepšinio lygos komunikacijos vadovas, išrinko penkis geriausius. Juose dominuoja Lietuvos trispalvės spalvos, lietuviškumo ir krepšinio simbolika. 

Geriausi sirgalių marškinėliai tie, kurie simbolizuoja lietuviškumą ir išsiskiria didelėje žiūrovų minioje. Juk visada Lietuvos sporto sirgaliai būdavo pastebimi tribūnose būtent dėl savo spalvų. Rinkdamas marškinėlius, aš daugiausiai dėmesio kreipiau į spalvą ir pačiuose marškinėliuose esantį vizualą, kuris turėtų sietis su krepšiniu ir lietuviškumu”, – sako Š. Mazalas.

Pasak Lietuvos krepšinio lygos atstovo, sirgaliai yra kertinis bet kokio profesionalaus sporto akmuo. O krepšinio sirgaliai ypač ryškiai ir aktyviai tai įrodo.

„Krepšinis skirtas sirgaliams. Lietuvos krepšinio aistruoliai visuomet išsiskiria savo aktyvumu, vieningumu ir palaikymu kad ir kur žaistų Lietuvos rinktinė. Kiekvienas krepšininkas pasakys, kad žaisti nacionalinėje komandoje yra didelė garbė ir viena pagrindinių to priežasčių – sirgalių palaikymas ir ta atmosfera, kurią jie kuria“, – teigia Š. Mazalas.

Krepšinio sirgaliams skirtų marškinėlių konkurse išrinkti penki nugalėtojai, tačiau krepšinio lygos komunikacijos direktorius neslepia turintis ir savo favoritą. Anot jo, tai marškinėliai su trispalve, matomu Vyčiu, krepšinio kamuoliu ir užrašu „Ir mes kovosim iš naujo“.

Geriausius pasiūlymus, kaip turėtų atrodyti tikro krepšinio aistruolio apranga, be Š. Mazalo, rinko Klaipėdos „Neptūno“ krepšinio klube žaidžiantis krepšininkas Tomas Delininkaitis, sporto komentatorius Rytis Kazlauskas, dizaino strategas, pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Étiquette“ partneris Edvardas Kavarskas ir „Audimo“ kūrybos vadovas Rapolas Vosylius.

„Meilę krepšiniui ir Lietuvai simbolizuojantys marškinėliai – pagrindinis lietuvių aistruolių akcentas. Savo apranga sirgaliai išreiškia lojalumą Lietuvos rinktinei, todėl kvietėme kurti tokius marškinėlius, kurie ne tik atspindėtų aistrą krepšiniui ir lietuviškumą, bet ir motyvuotų sirgalius visada palaikyti savo rinktinę. Tai bus universalūs marškinėliai, su kuriais puikiai jausis tiek rinktinę visur lydintys sirgaliai, tiek namuose, biure ar miesto erdvėse rinktinę palaikantys krepšinio mėgėjai“, – sako „Audimo“ kūrybos vadovas Rapolas Vosylius.

Visi nugalėtojai apdovanoti 300 Eur vertės prizais, o jų kurti marškinėliai jau pavasarį išvys dienos šviesą.

Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency