Nuo „Labubu“ iki „Chocobubu“: Lietuvoje – netikėtų skonių herojai

Per pastaruosius metus pasaulinėje popkultūroje ryškiai iškilo vardas, kurį šiandien garsina ne tik žaislų kolekcionieriai, bet ir mados bei dizaino tendencijų sekėjai. Tai –„Labubu“. Iš pirmo žvilgsnio keistas pliušinis monstriukas, sukurtas menininko Kasing Lung, tapo vienu ryškiausių trendų ir Lietuvoje, ypač jaunimo tarpe. O artėjant Helovinui, prekybos tinkluose galima atrasti net šokoladinių jo versijų.

„Aklųjų dėžučių“ žvaigždė

Visame pasaulyje „Labubu“ lėlės parduodamos „aklųjų dėžučių“ (anlg. blind box) principu, kai pirkėjas iki paskutinės akimirkos nežino, kokį veikėją gaus.„Labubu“ galima rasti Niujorko, Tokijo, Paryžiaus ir kitų miestų dizaino galerijose, o jų kūrėjas bendradarbiauja su mados, avalynės ir gyvenimo būdo prekių ženklais. Šis fenomenas neatsiejamas nuo platesnės„kawaii“ ir „street fashion“ kultūros, kurioje estetinė keistumo, ironijos ir nostalgijos kombinacija tampa pagrindiniu patrauklumo faktoriumi.

Jei anksčiau „Labubu“ figūrėlių tekdavo ieškoti specializuotose parduotuvėse ar užsisakyti iš užsienio, šiandien jos pasiekiamos ir lietuviškuose oficialiuose internetinės prekybos kanaluose. Be to, prekybos tinkluose jau galima rasti ir kitų prekių, įkvėptų šio personažo – aksesuarų, interjero detalių ir… valgomų, įvairių skonių žymiųjų lėlyčių įkvėptų skanėstų, kaip pavyzdžiui – „Chocobubu“.

Nuo figūrėlių iki valgomų skanėstų

Neseniai prekyboje pasirodę saldainiai „Chocobubu“ – tai šokoladas su spragsinčiu (angl. popping candy) įdaru, pristatomas kaip paslaptingo skonio produktas, kurio idėja paremta „aklųjų dėžučių“ koncepcija.

„Prieššventinis Helovino kontekstas natūraliai sustiprino „Chocobubu“ produkto matomumą, o pirkėjai kaipmat suskubo paįvairinti savo pirkinių krepšelį iki šiol nematytais produktais. „Labubu“ personažo estetika, derinanti keistumo, mistikos ir žaismingumo elementus, organiškai dera su Helovino tematika“, – sako Luka Lesauskaitė-Remeikė, prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.

Pasak jos, naujieji „Chocobubu“ natūraliai patraukia dėmesį ir mezga ryšį su auditorija, ypač kai originalusis „Labubu“ jau žinomas tarptautiniu mastu.

L. Lesauskaitė-Remeikė primena, kad ruošiantis Helovinui, kaip ir bet kuriai kitai šventei, reikia nepamiršti planuoti savo pirkinių krepšelį, sekti informaciją apie galimas akcijas ir nuolaidas, kurios leistų šventes pasitikti ne tik be streso, bet ir taupiai. Ypatingų pasiūlymų ypač gausu, kai artėja tematinės šventes – prekybos tinklai pasipildo išskirtiniais produktais už mažą kainą.

Pranešimą paskelbė: Malvina Baužytė, UAB „Publicum”
Nuo „Labubu“ iki „Chocobubu“: Lietuvoje – netikėtų skonių herojai

Facebook Comments