Kaip pasiruošti Google algoritmo atnaujinimams ir išvengti SEO klaidų?
|„Google” algoritmų atnaujinimai yra nenuspėjami ir gali greitai pakeisti jūsų SEO planus. Norint neatsilikti nuo konkurentų, išvengti brangiai kainuojančių klaidų ir išlaikyti aukštą reitingą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), svarbu nuolat sekti algoritmų pokyčius ir atitinkamai koreguoti savo strategiją.
Norėdami išlikti priekyje nuolat besikeičiančių „Google” algoritmų atžvilgiu, įsitikinkite, kad visada esate informuoti apie paskutines naujienas ir pokyčius. Sekite „Google Webmaster Central” tinklaraštį, kuriame skelbiami pranešimai apie svarbiausius algoritmų atnaujinimus, turinčius įtakos paieškos pozicijoms.
Atkreipkite dėmesį į bet kokius pakeitimus, kurie gali turėti įtakos raktažodžiams ar kitiems jūsų SEO plano aspektams, nes „Google” gali atlikti pakeitimus be įspėjimo. Be to, naudokite internetinius įrankius, tokius kaip „Mozcast” ar „SERPmetrics”, kad galėtumėte stebėti raktinių žodžių nepastovumą ir imtis veiksmų, jei reikia.
Reguliarus auditas – būtinybė
Kitas būdas pasirengti algoritmo atnaujinimui – reguliariai atlikti svetainės auditą. Patikrinkite, ar nėra neveikiančių nuorodų, įsitikinkite, kad puslapiai optimizuoti pagal naujausias SEO taisykles. Taip pat patikrinkite ar visa svetainės koduotė yra atnaujinta. Be to, taip pat turėtumėte įsitikinti, kad jūsų svetainė užtikrina gerą naudotojų patirtį, greitą puslapių įkrovimo greitį ir optimizavimą mobiliesiems įrenginiams.
Norėdami išvengti SEO klaidų, būtinai laikykitės „Google” žiniatinklio valdytojų gairių. Tai apima atidžią atgalinių nuorodų stebėseną, nofollow žymių naudojimą. Jei reikia, užtikrinkite tinkamą raktinių žodžių užpildymo ar kitų „black hat” taktikų vengimą. Jokiais būdais nekurkite dubliuoto turinio. Tai ypač svarbu kai atliekamas straipsnių rašymas pagal konkrečius raktažodžius. Jei norite išlikti konkurencingi paieškos sistemų reitinguose ir nesusidurti su problemomis dėl „Google” algoritmų, svarbu neatsilikti nuo naujausių taisyklių ir tendencijų.
Galiausiai, kurdami svetainės turinį, rašykite ir žmonėms, ir paieškos sistemoms. Nuosekli kokybė padeda užtikrinti, kad ir lankytojai, ir „Google” ras vertę tame, ką parašėte. Nepamirškite saikingai naudoti raktinius žodžius, į įrašus įtraukite svarbias vidines nuorodas ir siekite optimalaus žodžių skaičiaus – maždaug 500-1000 žodžių viename puslapyje.
Google algoritmų atnaujinimai gali būti nenuspėjami, tačiau jei laikysitės šių patarimų ir būsite informuoti apie vykstančius pokyčius, galėsite išvengti brangiai kainuojančių klaidų ir išlaikyti aukštą reitingą SERP. Norint išlikti aukščiau konkurentų, reikia reguliariai atlikti auditą ir laikytis įprastų SEO gairių. Taip užtikrinsite, kad jūsų svetainė išliks konkurencinga savo srityje!