Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Ką lietuviai veiks vasarą? Pramogų verslai laukia rinkos atsigavimo

Šiųmetiniai ribojimai poilsio ir pramogų dovanų kuponų pardavimus sumažino labiau nei praėjusių metų karantinas. Vis dėlto, pramogų verslai optimistiški ir tiki, kad rinka atsigaus kaip ir praėjusiais metais.

Dovanų kuponais prekiaujančios įmonės „DovanuSala.lt“ duomenimis, per pirmąjį praėjusių metų karantiną (kovo – birželio mėnesiais) dovanų kuponų pardavimai krito apie 50 proc., o pirmasis, kovo mėnesis buvo išskirtinis, nes pardavimų apimtys susitraukė net 70-čia procentų. Vasara tąsyk verslams atnešė palengvėjimą, nes pasitraukus karantinui, pardavimai ne tik atsigavo, bet ir buvo 15 proc. didesni nei 2019 metų vasaros mėnesiais.

Šiemet, ribojimams lengvai nesitraukiant, žmonės pramogas perka dar atsargiau. Kadangi daugelis pramogų vietų neveikia, pagrindinius „DovanuSala.lt“ pardavimus sudaro elektroniniai dovanų čekiai.                  

„2021 metų pradžios pardavimai yra apie 40% mažesni nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais. Nors praeitąmet karantinas įvestas tik kovą, pardavimai stojo nuo metų pradžios, nes pasirodžius pirmiesiems nerimo dėl pandemijos ženklams – COVID-19 atvejams, ribojimams užsienio šalyse – lietuviai pradėjo vengti pirkti pramogas. Šiuo metu vienintelis pardavimų variklis yra elektroniniai, ilgo galiojimo dovanų kuponai – juos žmonės renkasi tikėdamiesi, kad pasinaudos po karantino, nes didžioji dalis pasiūlymų galioja 12 mėn.“, – komentavo „DovanuSala.lt“ direktorius Vainius Žalimas.

Pramogos, kuriomis galima pasinaudoti per karantiną – žaidimų ir galvosūkių parduotuvių, grožio priemonių prekybos vietų ar knygynų dovanų čekiai, nuotolinių mokymų ar vakarienių į namus dovanų kuponai – yra dažnas pasirinkimas karantino metu. Verslininkai tikisi, kad daugėjant laisvinimų, lengviau atsikvėps ir pramogas organizuojančios bendrovės.

„Po karantino praėjusiais metais ypatingai išaugo nakvynės ir poilsio bei SPA kategorijų pardavimai, taip pat vandens ir skrydžių dovanos – šuoliai parašiutu, pasiplaukiojimai jachta ar laivu. Suformavus „Baltijos šalių burbulą“ fiksavome Latvijoje ir Estijoje teikiamų pramogų augimą. Daugelis šių kategorijų tradiciškai būdavo mūsų vasaros pardavimų priešakyje ir iki pandemijos, tad manome, kad panašią tendenciją stebėsime ir šiemet – ypač, jei keliavimas į užsienį vis dar bus suvaržytas“, – sako V. Žalimas.

Įprastai „DovanuSala.lt“ klientai vasarą dažniausiai rinkdavosi poilsio Lietuvos kurortuose dovanų kuponus, vandens pramogas, skrydžius oro balionais, parašiutais, ar apžvalginius skrydžius lėktuvu. Iki pandemijos taip pat ypač populiarios buvo aktyvios ir ekstremalios pramogos, pavyzdžiui, keturračiai, kartingai, visureigiai, šaudymas, jodinėjimas ir gurmaniškos patirtys: vakarienė televizijos bokšte, vėlyvieji pusryčiai ar vakarienės restoranuose.

Pranešimą paskelbė: Vainius Žalimas, UAB Baltic commerce

Facebook Comments