Į eterį grįžo „Iki“ pirkėjų pamėgtas genijus Eugenijus – išgirskite naują jo repą apie tirpstančias kainas

Įsibėgėjus vasarai, prekybos tinklas „Iki“ pradėjo naują ryškią ir nuotaikingą reklamos kampaniją. Jos dėmesio centre – sugrįžęs repuojantis pagrindinis personažas Eugenijus, kuris pirkėjams jau įstrigęs su šūkiu „Būk genijus, daryk kaip Eugenijus“. Sumaniai apsipirkti mokantis Eugenijus socialinių tinklų, radijo reklamose, parduotuvių stenduose ir TV ekranuose kviečia vasarą sutaupyti protingai renkantis prekes.

„Apie taupymą, patrauklias kainas mažmeninės prekybos sektoriuje kalba visi. „Iki“ prekybos tinklas turi tikrai labai konkurencingus pasiūlymus rinkoje, todėl jiems nuolatos ieškome ir išskirtinio, spalvingo pateikimo. Metų pradžioje reklamose pristatytas Eugenijus iškart pelnė pirkėjų simpatijas, todėl atnaujinome jo repą ir šokį – pritaikėme karštai vasarai. Kaip nuo kaitros žmones gelbėja vanduo ar ledai, taip nuo aukštų kainų jie atgaivą gali surasti mūsų parduotuvėse“, – sako Andrejs Dudko, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovas.

Pagrindinis personažas Eugenijus reklamose gauna papildomą amplua – naujoje kampanijoje jis tampa dar ir mažų kainų genijumi. Parduotuvėse atsiradę jo stendai pirkėjams nurodys, kur ieškoti geriausių pasiūlymų.

„Iki“ tirpsta kainos – nuotaikos fainos“ – tokia žinute savo repą pradeda Eugenijus. Reklamoje jis „plaukioja“ tarp nuo vasaros neatsiejamų vaisių – arbūzų, ananasų, nektarinų, trešnių, o nuo tirpdančio karščio vėsinasi kitomis populiariomis šiltojo sezono prekėmis – pripučiamais baseinais ir ledais.

Pasak A. Dudko, atnaujintos kampanijos metu pirkėjai ras dar daugiau mažų kainų pasiūlymų būtent tam, kas aktualiausia – ne tik kasdienio vartojimo maisto produktams, bet ir prekėms, kurių šiltuoju metų laiku tradiciškai nuperkama gerokai daugiau: vasaros kosmetikai, vandeniui, gaiviesiems gėrimams, grilio patiekalams, padažams, šviežiausiems vaisiams, daržovėms ir uogoms.

Vienas iš Eugenijaus siūlomų būdų apsipirkti sumaniai – kreipti dėmesį ne tik į akcijas, nuolaidas, bet ir rinktis privačių prekės ženklų „Iki“ bei „Clever“ ženklo produktus.

„Privačių prekės ženklų paklausa auga visame pasaulyje – naujausi „Kantar“ duomenys rodo, kad pirkėjai jiems skiria jau beveik 22 proc. visų savo išlaidų maisto produktams. Panašias tendencijas stebime ir Lietuvoje. Pirkėjai vis dažniau renkasi šią produkciją, nes jau spėjo įsitikinti – kokybe ji nenusileidžia, o kaina būna ypač patraukli“, – sako A. Dudko.

Ji pažymi, kad „Iki“ prekybos tinklo asortimente šiuo metu yra net kelios dešimtys privačių prekių ženklų. Nuo kasdienių bakalėjos prekių iki egzotiškesnių gurmaniškų skonių, gyvūnų ėdalo, aksesuarų, namų komforto prekių, kurių nėra kituose prekybos tinkluose.

„Smagi ir žaisminga reklama, tikimės, pirkėjams pakels nuotaiką. Visgi pats pagrindinis jos tikslas – padėti pirkėjams sutaupyti dar daugiau. Smagus ritmas pakvies į mūsų parduotuves, o ryškūs stendai jose – pastebėti geriausius pasiūlymus, o kartu atrasti ir išbandyti naujų prekių“, – sako tinklo rinkodaros vadovas.

Reklamos autoriai – kūrybos agentūra „Ogilvy Vilnius“. Kainų komunikaciją „Iki“ įgyvendina kartu su agentūromis „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „SOMA agency“.

Vaizdo klipą žiūrėkite čia: https://youtu.be/e-P4EpyGWJ0 

Pranešimą paskelbė: Kristina Kukarevičiūtė, UAB „Fabula ir partneriai”
Į eterį grįžo „Iki“ pirkėjų pamėgtas genijus Eugenijus – išgirskite naują jo repą apie tirpstančias kainas

Facebook Comments