Daugiau nei para – tiek laiko per metus renkamės filmus
|Nespėti pažiūrėti mėgstamos televizijos laidos ar filmo – šiandien visai nebe problema. Atsiradus internetinėms televizijos transliavimo platformoms kiekvienas gali stebėti mėgstamą turinį bet kuriuo, jiems patogiu metu. Kaip pasikeitė vartotojų televizijos žiūrėjimo įpročiai ir kodėl naudotis turinio transliavimo platformomis tampa vis populiariau?
Išeitis tarp kino teatro ir televizijos
Nors kino teatre galima pamatyti pačius naujausius filmus, itin dažnai čia vaikščioti būtų brangu. Tuo metu, televizija galbūt taip pat transliuoja jūsų mėgstamą turinį, tačiau netinkamu laiku. Ideali išeitis šioje situacijoje – internetinės transliavimo platformos, kuriomis galima naudotis ir kompiuteryje, ir išmaniajame telefone, ir televizoriuje.
Internetinės transliavimo platformos suteikia vartotojams galimybę patiems rinktis, ką ir kada žiūrėti. Tiems, kuriems labiau aktualus informacinis turinys ar pokalbių laidos, patogiausia naudotis mėgstamo televizijos kanalo turinio transliavimo platforma. Dauguma populiariausių lietuviškų televizijos kanalų turi mediatekas, kurias galima rasti kanalo internetiniame tinklapyje, o jeigu naudojatės išmania televizija, tokia transliavimo platforma yra pasiekiama pačiame televizoriuje.
Filmų, serialų ir užsienietiškų šou mėgėjai dažniausiai renkasi užsienio turinio transliavimo platformas, kaip „HBO“ ar „Netflix“. Pasaulinė statistika rodo, kad sudėjus visų „Netflix“ vartotojų praleidžiamą laiką žiūrint filmus, bendrai per dieną šioje platformoje praleidžiama beveik 165 milijonai valandų. Žinoma, mėgautis visais tokių platformų teikiamais privalumais leis aukštos kokybės televizoriai. Ne veltui, didieji gamintojai, kaip „Samsung“, nuolat bendradarbiauja su tokiomis kompanijomis kaip „Netflix“ ir ieško vartotojams patogiausių sprendimų.
Be to, tokios platformos gali pasiūlyti turinį ir 4K formatu, kurį palaiko naujausi televizoriai, tačiau kurio vis dar dažniausiai nesiūlo televizijos kanalai. Galiausiai, be vaizdo kokybės privalumų, atsiranda ir daugiau patogumų iš praktinės pusės. Pavyzdžiui, tokios išmanios vartotojo aplinkos, kaip „Smart hub“ leidžia viską valdyti vienu televizoriaus pulteliu – norint iš televizijos perjungti filmų transliavimo platformą nereikės ieškoti antro pultelio.
Turinys atitinkantis kiekvieno poreikius
Televizijos, filmų ir serialų transliavimo platformos talpina milžinišką kiekį skirtingo turinio, tad kiekvienas vartotojas gali rasti tai, ką mėgsta. Tačiau, „Netflix“ kompanijos atlikto tyrimo duomenimis, vartotojai filmą ar serialą išsirenka vidutiniškai per 18 minučių. Tad, jeigu per savaitę pažiūrite bent pora filmų, per mėnesį rinkdamiesi juos praleidžiate 2,5 valandos, o per metus – daugiau nei vieną parą.
Dėl didelės pasiūlos atsiranda iššūkis išsirinkti tinkamiausią variantą. Kai kurie transliavimo platformų kūrėjai suteikia galimybę naudotis rekomenduojamų filmų funkcija, kai pagal žiūrimą turinį vartotojui pasiūlomi panašaus žanro filmai ar serialai. Tačiau, pavyzdžiui, „Samsung“ gaminami „QLED“ televizoriai pasižymi juose integruota dirbtinio intelekto (AI) technologija, kuri mašininio mokymosi pagalba įsimena, ką žiūri vartotojas.
Tokiu būdu, pats televizorius randa ir pateikia naują turinį, kuris galėtų patikti vartotojui. Nesvarbu, jei transliavimo platforma pati tokios funkcijos neturi.
Jokių reklamų
Ar žinojote, kad pasauliniais rinkodaros tyrimų duomenimis, kiekvienas vartotojas kasdien susiduria su maždaug 5-iais tūkstančiais reklamų? Žinoma, žmogaus smegenys visų jų užfiksuoti ir įsiminti negali, tačiau gatvėje, radijuje, socialinėje medijoje ir televizijoje pro mūsų akis pralekia būtent toks kiekis reklaminių pasiūlymų.
Žiūrint mėgstamą laidą ar filmą per televiziją reklamos dažniausiai iššoka pačiu įdomiausiu filmo ar laidos metu. Kai kurios turinio transliavimo platformos reklamas rodo tik žiūrint tam tikrą turinį, tačiau visada galima už nedidelį mokestį užsisakyti papildomą paslaugą. Ji leis mėgautis turiniu be reklaminių pauzių ir žiūrint filmą sutaupyti bent 15 minučių.
Pranešimą paskelbė: Mingailė Gulbinauskaitė, UAB „Publicum”