Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Daug naudingų patarimų lengvesniam svorio mažinimui

Maisto papildai

Svorio mažinimo srityje sklando gausybė įvairių mitų. Žmonėms, kurie nori atsikratyti svorio, yra patariama begalė įvairių kartais netgi visiškai neįtikėtinų dalykų, kurių dauguma iš tikrųjų neturi jokio mokslinio pagrindo. Tačiau, laimei, bėgant metams mokslininkai atrado ne vieną veiksmingą priemonę, kurios pagalba galima lengviau atsikratyti papildomų kilogramų, todėl pristatome jums keletą iš jų.

Gerkite pakankamai vandens

Turbūt pakankamai dažnai girdite, kad vandens gėrimas gali padėti atsikratyti svorio. Ir tai yra tikra tiesa. Vandens gėrimas gali paspartinti mūsų medžiagų apykaitą net 24-30 % 1-1,5 val. laikotarpyje. Tai reiškia, kad tuo metu yra lengviau sudeginama daugiau kalorijų.

Vieno atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, kad likus pusvalandžiui iki valgio išgėrus pusę litro vandens žmonėms pavyko sumažinti suvartojamo kalorijų kiekį ir atsikratyti 44 % daugiau svorio, lyginant su tais žmonėmis, kurie prieš valgį vandens negėrė. Todėl norint atsikratyti svorio, ne tik reikėtų dažniau gerti vandenį, tačiau taip pat nepamiršti to daryti ir prieš valgį.

Vartokite probiotikus

Probiotikai (gerosios bakterijos) teigiamai veikia mūsų žarnyno mikroflorą ir virškinimą. Tokiuose maisto papilduose yra gerųjų bakterijų, kurios užtikrina tinkamą žarnyno funkcionavimą. Kadangi žarnyne esančios bakterijos yra susijusios su mūsų kūno riebalų procentu ir svorio reguliavimu, tampa svarbu vartoti ir probiotikus. Tačiau šiuo atveju tampa labai svarbu pasirinkti tinkamą probiotikų rūšį, kuri galėtų pagelbėti metant svorį (ne visi probiotikai veikia vienodai)

Pusryčiams valgykite kiaušinius

Kiaušiniai turi daugybę svarbių privalumų mūsų sveikatai, įskaitant ir gelbėjimą metant svorį. Atliktų tyrimų rezultatai rodo, kad pusryčiams grūdinės rūšies produktus pakeitus kiaušiniais, tampa lengviau suvartoti mažiau kalorijų per ateinančias 36 val., kartu atsikratant ir daugiau svorio bei kūno riebalų. Tačiau jei jūs kiaušinių nevartojate, tai nėra didelė bėda – jūsų pusryčiams puikiai tiks bet kuris kitas kokybiškų baltymų šaltinis.

Vartokite gliukomanano maisto papildus

Skaidulos, vadinamos gliukomananu, yra siejamos su lengvesniu svorio atsikratymu. Šio tipo skaidulos įsisavina vandenį ir mūsų žarnyne praleidžia ilgesnį laiką, tokiu būdu užtikrinant, kad mes jaustumėmės sotesni ir suvartotume mažiau kalorijų. Atlikti tyrimai rodo, kad žmonės, kurie vartoja gliukomanano maisto papildus, atsikrato šiek tiek daugiau svorio nei tie, kurie jų nevartoja.

Gerkite žalią arbatą

Žalia arbata pasižymi gausybe privalumų, tarp kurių yra ir lengvesnis svorio metimas. Nors žalioje arbatoje yra nedidelis kiekis kofeino, joje yra gausybė galingų antioksidantų, vadinamų katechinais, kurie, kaip manoma, veikia kartu su kofeinu, paspartindami riebalų deginimą. Ir nors tyrimų rezultatai yra skirtingi, daugybė tyrimų parodė, kad žalioji arbata (nepaisant to, ar vartojama kaip gėrimas, ar kaip maisto papildas) gali padėti atsikratyti svorio.

Atsisakykite pridėtinio cukraus

Pridėtinis cukrus yra vienas iš blogiausių ingredientų bet kurios mitybos plane. Didelė dalis žmonių suvartoja gerokai per daug pridėtinio cukraus. Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad cukraus vartojimas yra siejamas su padidėjusia nutukimo, II tipo diabeto ir širdies ligų rizika. Todėl norint lengviau atsikratyti papildomų kilogramų tiesiog privalu atsisakyti pridėtinio cukraus, kurio yra didelėje dalyje perdirbtų maisto produktų.

Atlikite aerobinius pratimus

Aerobiniai pratimai arba kardio treniruotės yra nuostabi priemonė, padedanti veiksmingai deginti kalorijas ir pagerinanti tiek fizinę, tiek ir psichologinę būklę. Todėl siekiant lengvesnio svorio mažinimo proceso būtina pasirūpinti ir pakankamu fiziniu aktyvumu.

Žinoma, tai nėra vienintelės priemonės, kurias būtų galima pasitelkti. Taip pat reikėtų stengtis vartoti mažiau rafinuotų angliavandenių, vartoti daugiau baltymų, skaičiuoti kalorijas ir sumažinti savo suvartojamų maisto porcijų dydį, užkandžiauti tik sveikais maisto produktais, vartoti daugiau skaidulų turinčio maisto, daržovių ir vaisių, stengtis gerai išsimiegoti, atsisakyti žalingų įpročių ir savo organizmo nealinti dietomis.

Daugiau naudingos informacijos: Biofitus.lt

Facebook Comments