Balsavimo varžybos: 50,3 proc. gyventojų nusprendė, kad Lietuva yra šunų mylėtojų šalis

Mėnesį trukusiose draugiškose balsavimo varžybose „Katė ar šuo?“ 50,3 proc. balsavusių Lietuvos gyventojų nusprendė, kad esame šunų mylėtojų šalis. Šio balsavimo tikslas taip pat buvo paskatinti visuomenę pasisakyti už gyvūnų gerovę ir saugumą – to paties siekiama ir minint Pasaulinę gyvūnų dieną, kuri visame pasaulyje buvo švenčiama vakar.  

Draugiškos varžybos, kurias inicijavo gyvūnų maisto prekių ženklai „Whiskas“ ir „Pedigree“, specialioje svetainėje www.katearsuo.lt vyko nuo rugpjūčio 31 d. iki spalio 3 d. vidurnakčio. Galutiniai balsavimo rezultatai rodo, kad 49,7 proc. gyventojų balsavo už tai, jog esame kačių mylėtojų šalis, tačiau 50,3 proc. pasisakė, kad visgi esame šunų mylėtojų šalis.

„Šios balsavimo varžybos, pritraukusios per 150 tūkst. balsų, vyko visose Baltijos šalyse. Pamatėme, kad yra nemažai žmonių, puoselėjančių tas pačias vertybes – jiems rūpi gyvūnų gerovės ir saugumo klausimai. Tiek katės, tiek šunys yra nuostabūs augintiniai, mes itin džiaugiamės žmonėmis, kurie jiems dovanoja namus, tinkamą priežiūrą ir meilę. Švęsdami Pasaulinę gyvūnų dieną Lietuvos gyvūnų prieglaudoms paaukosime 7 tonas gyvūnų ėdalo. Panašus kiekis gyvūnų maisto taip pat pasieks ir gyvūnų prieglaudas Latvijoje bei Estijoje. Maistas prieglaudoms bus pristatytas jau artimiausiomis savaitėmis“, – sako „Mars“ korporacinių reikalų direktorė Baltijos, Balkanų ir Adrijos jūros regionams Skaistė Sruogaitė.

Gyvūnų prieglaudos „Tautmilės globa“ vadovė Tautmilė Stanevičiūtė pabrėžia, kad ši iniciatyva visuomenei parodė, kokią svarbią vietą mūsų gyvenime užima naminiai gyvūnai, kad šuo nėra tik sargas, o katė nėra žaisliukas – jie mūsų draugai, su kuriais turime elgtis kaip su savo šeimos nariais.  

„Kasmet vien į mūsų prieglaudą patenka šimtai likimo valiai paliktų gyvūnų. Tai didžiulis skaičius – jis atskleidžia, kad darbas skatinant visuomenės atsakomybės jausmą ir supratimą apie gyvūnų gerovę yra ilgas procesas, kurį reikia tęsti. Šiandien matome dar daug naminių gyvūnėlių savininkų, kuriems trūksta atsakomybės jausmo, žinių apie gyvūnus ir paprasčiausios empatijos. Tai turi pasikeisti, kad galėtume tapti geresni savo keturkojams draugams. Esame labai dėkingi už paaukotą maistą – tai padės mums kurį laiką išmaitinti savo globojamus gyvūnus. Kadangi ėdalo atsargos pasipildė, naudodamiesi proga kviečiame žmones mums padėti ir kitais būdais – savanoryste ar finansine pagalba medicininėms ir kitoms išlaidoms“, – teigia T. Stanevičiūtė.

Paskelbti balsavimo varžybų „Katė ar šuo?“ rezultatų vakar į gyvūnų prieglaudą „Tautmilės globa“ atvyko socialinių tinklų veikėja Agnė Kulitaitė ir atlikėjas Vaidas Baumila. Jie taip pat turėjo galimybę sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia prieglauda, bei pabendrauti su ten gyvenančiais gyvūnais.

„Kaip kačių komandos kapitonė kiek nusiminiau dėl to, kad netapome kačių mylėtojų šalimi – buvau įsitikinusi, kad tik katės gali sukelti šypseną net ir rūsčiausio žmogaus veide. Bet tenka pripažinti, kad šunų mylėtojų komanda, vadovaujama mano kolegos V. Baumilos, pergalę iškovojo garbingai. Iš tikrųjų visai nesvarbu, kuris keturkojis – katė ar šuo – pavergė žmogaus širdį. Pats faktas jau parodo, kad toks žmogus turi širdį. Tikiu, kad vieną dieną tapsime valstybe, kurioje yra gerbiamos visų gyvūnų teisės, rūpinamasi jų gerove, bet norėdami tai pasiekti turime dar daug dirbti ir suorganizuoti ne vieną tokią iniciatyvą“, – tikina A. Kulitaitė.

7 tonas gyvūnų maisto „Whiskas“ ir „Pedigree“ Lietuvoje paaukos 7 gyvūnų prieglaudoms: „SOS gyvūnai“, „Pifas“, „Klajūnas“, „Šiaulių letenėlė“, „Naminukai“, „Būk mano draugas“, „Tautmilės globa“.

Apie „Mars Petcare“:

„Mars Petcare“ gyvuoja jau daugiau nei 75 metus ir valdo tris iš penkių geriausių augintinių maisto prekių ženklų pasaulyje – PEDIGREE®, WHISKAS® ir ROYAL CANIN®. „Mars Petcare“ yra augantis segmentas, kurį sudaro maždaug 50 prekinių ženklų, kuriems daugiau nei 55 šalyse dirba apie 85 000 darbuotojų, kurie kiekvieną dieną tenkina šunų, kačių, arklių, žuvų ir paukščių mitybos ir sveikatos poreikius.

Apie „Mars, Incorporated“:

„Mars“ – tai šeimai priklausantis verslas su daugiau nei šimtmetį siekiančia įvairios produkcijos gamybos ir paslaugų žmonėms bei jų mylimiems naminiams augintiniams istorija. Generuodama daugiau nei 35 milijardus JAV dolerių pajamų, bendrovė yra pasaulinio masto įmonė, gaminanti daugelio mėgstamiausių prekinių ženklų – „M&M’s®“, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS ir COCOAVIA®. „Mars“ taip pat teikia gyvūnų sveikatos paslaugas, įskaitant BANFIELD® ligonines gyvūnams augintiniams, „Blue Pearl®“, VCA® ir „Pet Partners™“. „Mars“ būstinė yra Makleine, Virdžinijos valstijoje; įmonė veikia daugiau nei 80 valstybių. Penki „Mars“ principai – kokybė, atsakomybė, bendradarbiavimas, efektyvumas ir nepriklausomumas – įkvepia daugiau nei 100 000 mūsų darbuotojų kurti vertę visiems mūsų partneriams ir kasdien užtikrinti augimą, kuriuo jie galėtų didžiuotis. 

Pranešimą paskelbė: Saulė Bakšė, UAB „Idea Prima”
Balsavimo varžybos: 50,3 proc. gyventojų nusprendė, kad Lietuva yra šunų mylėtojų šalis

Facebook Comments