„Zalando“ pristato savo pirmąją drabužių ir avalynės kolekciją, pritaikytą žmonėms su negalia
|Berlynas, 2022 m. spalio 20 d. // Viena iš Europoje pirmaujančių elektroninių mados ir gyvenimo būdo platformų „Zalando“ žengia pirmuosius žingsnius adaptyviosios mados link ir pristato drabužių, avalynės ir aksesuarų kolekciją, pritaikytą žmonėms, turintiems negalią. Kolekciją vyrams ir moterims, kurią sudaro daugiau nei 140 modelių iš privačių prekių ženklų „Zign“, „Pier One“, „Anna Field“, „Yourturn“ ir „Even&Odd“, galima įsigyti visose 25-iose Europos šalyse, kuriose veikia platforma „Zalando“. Tai yra dalis įmonės įsipareigojimo siūlyti įvairesnių mados prekių bei sukurti įtraukesnę apsipirkimo patirtį nepakankamai atstovaujamoms visuomenės grupėms ne vėliau kaip iki 2025-ųjų.
Prieš pristatant adaptyvių drabužių liniją, „Zalando“ atliko išsamų kokybinį ir kiekybinį klientų tyrimą keliose šalyse tam, kad galėtų geriau suprasti skirtingus asmenų, turinčių negalią poreikius ir jų patirtis renkantis drabužius. Tyrimas atskleidė, kad 1 iš 5 Europos gyventojų turi tam tikrą negalios formą ar kitokį kūno ypatumą. Tai reiškia, kad pritaikomų drabužių poreikis yra gana didelis, o net 75 % asmenų, turinčių negalią, jaučia, kad mados industrija nepakankamai tenkina jų aprangos poreikius. Pristatant šią adaptyviosios mados kolekciją siekiama atkreipti dėmesį į asmenis, turinčius laikinų ar ilgalaikių fizinių sutrikimų, pvz., turintiems judėjimo negalią, padidėjusį jutiminį jautrumą, bei į asmenis, besirūpinančius vaikais su negalia. Pirmoje drabužių kolekcijoje pristatomi modeliai, pritaikyti asmenims, naudojantiems neįgaliųjų vežimėlius, taip pat drabužiai iš jutimiškai draugiškų audinių žmonėms, turintiems padidėjusį jutiminį jautrumą, modeliai su lengvu užsegimu bei drabužiai, pritaikyti dėvintiems galūnių protezus ar tvarsčius.
„Zalando“ moterų mados kategorijos ir privačių prekių ženklų linijos viceprezidentė Sara Diez teigia: „Mūsų siekis – tapti pirmaujančia mados ir stiliaus įkvėpimo platforma, kuri atstovautų įvairių visuomenės grupių poreikius. Matome spragą mados industrijoje ir pastebime, kad asmenys, turintys negalią neturi daug galimybių įsigyti madingų drabužių, pritaikytų skirtingiems jų poreikiams. Tikimės prisidėti prie šio iššūkio sprendimo ir pasiūlyti savo klientams platų stilingų, įvairių dydžių, pritaikomų drabužių asortimentą už prieinamą kainą ir judėti įtraukesnės mados link“.
Kuriant ir rengiant šią kolekciją „Zalando“ glaudžiai bendradarbiavo su kūrybine agentūra „All is for All“, kurios pagrindinis siekis – padėti mados kūrėjams ir prekių ženklams būti labiau prieinamiems įvairių poreikių turintiems asmenims. Agentūros „All is for All“ direktorė Grace Statton pabrėžia: „Be riboto asmens pajėgumo atlikti tam tikrus dalykus, negalia sutelkia žmones į bendruomenę, kuri dalinasi bendra išgyventa patirtimi, kurią reikia suprasti, vertinti ir priimti, ypač tiems, kurie neturi jokios fizinės negalios. Mes palaikėme „Zalando“ visos šios kampanijos kūrimo metu. Džiaugiamės matydami, kaip pateikiamos negalią turinčių žmonių asmeninės istorijos ir esame dėkingi už autentišką „Zalando“ bendradarbiavimą su mumis.“
Siekiant padėti negalią turintiems asmenims atrasti, ieškoti ir rinktis iš pritaikomų drabužių asortimento bei kelti visuomenės sąmoningumą, „Zalando“ parengė adaptyviosios mados kategorijos puslapį, kuriame galima rasti visas siūlomas adaptyviosios mados prekes, kurios taip pat pažymėtos specialiu ženklinimu, nurodančiu, kurie drabužiai yra pritaikyti asmenims, turinčių įvairių poreikių.
„Zalando“ ir toliau įsiklausys į fizinę negalią turinčių asmenų bendruomenės poreikius, siekiant tobulinti pritaikomų drabužių paieškos ir pirkimo patirtį savo klientams.
APIE „ZALANDO“:
„Zalando“ (https://corporate.zalando.com) yra Europoje pirmaujanti mados prekių ir stiliaus platforma. 2008 m. Berlyne įkurta įmonė veikia 25 šalyse ir turi daugiau kaip 49 milijonus aktyvių klientų, kuriems siūlome platų drabužių, avalynės, aksesuarų ir kitų mados prekių asortimentą, pradedant pasaulinio garso prekių ženklais ir baigiant vietiniais gamintojais. Čia mados gerbėjai interaktyviai ir novatoriškai patenkins visus su mada susijusius lūkesčius ir pasisems stiliaus idėjų. Kaip viena madingiausių Europos technologijų įmonių, „Zalando“ intensyviai ieško skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir visiems, prisidėjusiems prie „Zalando“ istorijos kūrimo. Mūsų tikslas – tapti pirmuoju pasirinkimu ir mados vartotojų traukos tašku bei platforma, kurios bendras poveikis aplinkai – žmonėms ir planetai – būtų teigiamas.
KONTAKTAI ŽINIASKLAIDAI:
Virginija Butkutė, „Zalando“ vyresnioji viešųjų ryšių vadovė Baltijos šalims: virginija.butkute@zalando.de
Rūta Pauliukonytė, „INK agency” Projektų vadovė:
ruta.pauliukonyte@inkagency.lt
Pranešimą paskelbė: Karolis Adamonis, UAB „INK agency“