„WIZZ AIR“ PRISTATO 14 MLRD. EURŲ VERTĖS TRANSFORMACIJOS PLANĄ „PIRMIAUSIA – KLIENTAS“

Šiandien, balandžio 3 d., oro linijos „WizzAir“ pradeda savo transformacijos planą „CustomerFirst“ (liet. „Pirmiausia klientas“), pristatydama „CustomerFirstCompass“ – sisteminę struktūrą, kurioje klientai iškelti į pirmą vietą kiekviename avialinijos veiklos etape. 

Per artimiausius trejus metus bendrovė investuos 14 mlrd. eurų į visus kliento sąlyčio taškus su oro linijomis, siekdama užtikrinti, kad kiekviena kelionė būtų punktuali, prieinama, inovatyvi ir užtikrinanti kokybišką aptarnavimą. 

Remdamasi keturiais pagrindiniais ramsčiais – produktu, kaina, aptarnavimu ir komunikacija – „CustomerFirstCompass“ apibrėžia tolesnę „WizzAir“ kryptį ir jos atnaujintą įsipareigojimą klientams: nuo pažangių technologijų diegimo ir didesnio patikimumo užtikrinimo iki sustiprinto klientų aptarnavimo. Ši transformacija žymi reikšmingą pokytį tame, kaip avialinijos aptarnaus savo keleivius. 

WizzAir“ „CustomerFirstCompass“ – kiekvienos kelionės gidas 

Ši transformacija paremta keturiais pagrindiniais ramsčiais: 

1. Produktas 

WizzAir“ siekia naujos kokybės kelionių. Užsakiusi daugiau nei 300 naujų orlaivių su moderniausiais „Airspace“ salono interjerais, bendrovė užtikrina, kad jos lėktuvų parkas būtų vienas jauniausių, saugiausių ir taupiausiai degalus naudojančių visoje aviacijos industrijoje. Plečiantis skrydžiams po Europą, Afriką, Centrinę Aziją, Rytų Aziją ir Artimuosius Rytus, „WizzAir“ planuoja naudoti „Airbus A321 XLR“ lėktuvus, kad pasiūlytų keleiviams žemų kainų tarpkontinentines keliones į naujas įdomias kryptis. Bendrovė, laikydamasi 100% skaitmeninio požiūrio, rūpinasi, jog klientų kelionė būtų sklandi nuo bilieto įsigijimo iki įlaipinimo.

2. Kaina 

Žemos kainos yra „WizzAir“ DNR dalis. Oro bendrovė deda pastangas, kad jos tarifai būtų skaidrūs ir be paslėptų mokesčių. Siekdama ir toliau siūlyti mažas kainas, „WizzAir“ suteikia papildomų privalumų „WIZZ Discount Club“ ir išmaniųjų narysčių pagalba, kad keleiviai visada galėtų keliauti pigiau.

3. Aptarnavimas 

WizzAir“ prioritetas – punktualumas. Bendrovė toliau dirba, jog sumažintų skrydžių atšaukimus, vėlavimus ir galėtų operatyviai reaguoti į nenumatytus trikdžius, pasitelkdama pažangius dirbtinio intelekto (DI) įrankius operacijų kontrolės centre. Turėdama vieną didžiausių skrydžių įvykdymo rodiklių – net 99,5 proc. – „WizzAir“ užtikrina, kad keleiviai saugiai pasiektų kelionės tikslą. Jei visgi pasitaiko nesklandumų, avialinijos virtualus asistentas „Amelia“ susisieks su keleiviais, kurių skrydis sutrikdytas, ir suteiks atnaujintą informaciją bei pagalbą. Nukentėję keleiviai taip pat gali tikėtis, kad pagrįstos pretenzijos bus išnagrinėtos per septynias dienas, o pinigai už bilietą grąžinami per 24 valandas. 

4. Komunikacija 

WizzAir“ stengiasi, kad keleiviams būtų lengviau gauti informaciją ir susisiekti su avialinija, todėl atnaujina savo Pagalbos centrą („Help Centre“) ir atsisako mokamos skambučių linijos (vidutiniškai laukimo laikas – vos viena minutė). Šią vasarą bendrovė taip pat pristatys funkciją „MyJourney“ savo mobiliojoje programėlėje, kur keleiviai galės realiuoju laiku matyti naujausius pranešimus apie kelionę. Naudodamiesi programėle, el. paštu ar SMS, keleiviai visada bus informuoti ir užtikrinti dėl savo skrydžių būklės. „WizzAir“ įsipareigoja pateikti aiškias taisykles be smulkiojo šrifto, užtikrindama skaidrumą bei suprantamumą. Reikalingą pagalbą bus galima gauti tiek internetu, tiek orlaivyje, taip užtikrinant sklandžią ir efektyvią komunikaciją. 

„Šiandien prasideda naujas etapas – pristatome „CustomerFirstCompass“: simbolį, įrodantį, jog klientai mums yra svarbiausi. Tai ne tik sistema, bet ir pokytis mūsų mąstyme, veikloje bei teikiant paslaugas visoje bendrovėje. Nuo žemės iki oro – kiekvieną mūsų sprendimą lems klientų poreikia 

Produktas, kaina, aptarnavimas ir komunikacija – sritys, kuriose klientai labiausiai pajus skirtumą. Mes ne tik tobuliname esamus sprendimus, bet ir diegiame naujoves, investuojame ir transformuojame kelionės patirtį. Tai tik pirmas žingsnis įdomioje kelionėje, ir nekantraujame pasidalyti tolimesnėmis naujienomis su savo keleiviais, kurie, vadovaujantis „CustomerFirstCompass“, yra kiekvienos kelionės centre“, – sako „WizzAir“ korporatyvinių reikalų bei Aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdymo (ESG) vadovė YvonneMoynihan. 

Daugiau informacijos apie tai, ko keleiviai gali tikėtis išWizzAir“, galima rasti „CustomerFirstCompassinternetinėje svetainėje. 

Apie „WizzAir 

WizzAir“ valdo 231Airbus A320“ ir „Airbus A321“ orlaivių parką. Aviacijos profesionalų komanda užtikrina aukščiausios kokybės paslaugas bei itin žemas bilietų kainas – dėl šių priežasčių 2024 m. oro bendrovę pasirinko 62,8 mln. keleivių. Bendrovė neseniai buvo pripažinta viena iš dešimties saugiausių oro linijų pasaulyje pagal airlineratings.com – vienintelę pasaulyje saugos ir produktų vertinimo agentūrą. 2019 m. ir 2023 m. „AirTransportAwards“ apdovanojimuose „WizzAir“ taip pat buvo paskelbta metų oro bendrove. 2021–2024 m. „WizzAir“ įvertinta kaip tvariausia žemų sąnaudų aviakompanija, o 2024 m. „WorldFinanceSustainabilityAwards“ jai suteikė apdovanojimą, kaip geriausiai oro linijų bendrovei išmetamo anglies dvideginio mažinimo srityje. 2024 m. „CAPA – Centre forAviationAwardsforExcellence“ „WizzAir“ suteikė „EMEA aplinkos tvarumo avialinijų grupės“ titulą. 

Pranešimą paskelbė: Gabrielė Butinavičiūtė, UAB „INK agency“

Facebook Comments