Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

„Tele2“ siūlo sprendimą: asmenukės prie Vilniaus ir Kauno eglučių net neišėjus iš namų

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ duomenys rodo, kad pirmąją kalėdinių eglučių Vilniuje ir Kaune įžiebimo savaitę gyventojų srautai į šias miestų aikštes augo daugiau nei dvigubai. Operatorius siūlo sprendimą šalies gyventojams saugiai įsiamžinti prie Kalėdų simbolių specialų asmenukių filtrą socialiniame tinkle „Instagram“.

„Suprantame, kad šių metų didžiosios šventės bus kitokios – ramesnės, daugiau laiko praleidžiant namuose, su artimaisiais bendraujant nuotoliniu būdu. Siūlome tokius sprendimus, kurie palengvintų šį laikotarpį ir sukurtų bent šiek tiek šventiškesnę nuotaiką“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Pirmąją savaitę po eglutės įžiebimo Vilniaus Katedros aikštėje užfiksuotas beveik 2,5 karto didesnis žmonių srautas nei savaitę prieš tai. Tuo tarpu antrąją savaitę žmonių skaičius sumažėjo penktadaliu, tačiau vis tiek buvo beveik dvigubai didesnis nei iki eglutės įžiebimo.

Kauno mieste analogišku periodu statistika panaši – pirmąją savaitę po eglutės įžiebimo Rotušės aikštėje apsilankė beveik tris kartus daugiau žmonių nei savaitę prieš įžiebimą. Antrąją savaitę šis skaičius sumažėjo beveik penktadaliu, tačiau išliko gerokai didesnis, lyginant su laikotarpiu prieš įžiebimą.

Remiantis duomenimis galima daryti prielaidą, kad žmonės Vilniuje ir Kaune palaipsniui ima griežčiau laikytis karantino.

„Tele2“ ragina žmones likti namuose ir švenčių nuotaikai palaikyti išmėginti specialiai sukurtą nuotraukų filtrą „Instagram“ aplikacijoje. Prie Vilniaus arba Kauno miesto eglutės visi šalies gyventojai gali įsiamžinti saugiai būdami namuose.

Šis sprendimas sulaukė ir populiarumo vartotojų tarpe – per pastarąją savaitę filtru susidomėjo beveik 10 tūkst. žmonių, o pasinaudojo jau beveik pusė jų, t.y. 4,3 tūkst.

Filtrą galima rasti išmaniajame telefone paspaudus nuorodą https://www.instagram.com/ar/199003211809379/ arba apsilankius „Instagram“ esančioje „Tele2 Lietuva“ paskyroje.

Operatoriaus „Tele2“ paslaugomis naudojasi kone kas antras Lietuvos gyventojas, todėl informacija yra išsami ir reprezentatyvi.

„Tele2“ valdomi didžiųjų duomenų (angl. Big Data) kiekiai leidžia atlikti analizes ir įžvelgti vartotojų elgsenos ypatybes bei padėti priimti sprendimus. 

Pagal RRT 2020 m. III ketvirčio Elektroninių ryšių veiklos ataskaitą 45,9 proc. visų SIM kortelių priklauso UAB „Tele2“. Plačiau:

https://www.rrt.lt/wp-content/uploads/2020/12/Ataskaita_2020_III_ketvirtis.pdf

Pranešimą paskelbė: Rimantė Budrytė, UAB „Publicum“

Facebook Comments