Sparčiai kylant užsakymų skaičiui, „LastMile“ pristato dar patogesnes apsipirkimo galimybes
|
Užsakymų skaičiaus augimą fiksuojantis startuolis „LastMile“ plečia kurjerių skaičių, o pirkėjams pristato atnaujintą interneto svetainę. Nuo šiol pirkėjams yra prieinama produkto ar prekės paieška visose platformos partnerių parduotuvėse, taip pat ir patogus bei greitas atsiskaitymas per internetinę bankininkystę. Pasak Tado Norušaičio, platformos direktoriaus ir bendraįkūrėjo, užsakymų kiekiui sausį padidėjus 26 proc., ieškoma naujų sprendimų, kaip internetinį apsipirkimą padaryti dar lankstesnį ir patogesnį pirkėjams.
„Skaičiuojame, kad vien per sausio mėnesį užsakymų padaugėjo daugiau nei ketvirčiu, lyginant su 2021 m. gruodžio mėn., kai užsakymus augino šventinė prekyba. Atitinkamai augo ir naujų platformos partnerių – kurjerių bei surinkėjų skaičius. Vasarį tikimės panašaus augimo. Kad išlaikytume jo tempą, planuojame ir toliau didinti kurjerių skaičių, dar labiau gerinsime pristatymo greičio ir surinkimo kokybės rodiklius. Tad vasarį labai daug dėmesio skirsime prekių surinkėjams kurie sudarys didžiąją dalį naujai pritraukiamų resursų“, – teigia T. Norušaitis.
Užsakymų skaičiui didėjant pirkinių krepšelis išlieka panašus. Jį daugiausia sudaro kasdieniai, švieži produktai. Kadangi platforma siūlo itin greitą pristatymo galimybę, matoma vadinamųjų spontaninių apsipirkimų tendencija, kai prireikus kokių nors produktų daromas užsakymas ir prekės per kelias valandas pasiekia vartotoją.
Pasak T. Norušaičio, siekiant pasiūlyti pirkėjams dar patogesnį ir lankstesnį apsipirkimą, iš esmės atnaujinta platformos interneto svetainė. Atnaujinimas apima nuo technologinių iki vartotojo patirties sprendimų.
„Siekiame, kad mūsų svetainė pirkėjams būtų dar patogesnė. Apsiperkant internetu vartotojai itin vertina lankstumą ir greitį. Todėl įdiegėme tokią naują funkciją kaip paieška visose platformos parduotuvėse. Dabar pirkėjai gali daug paprasčiau susirinkti prekių krepšelį vienoje platformoje iš skirtingų parduotuvių ir bendrą užsakymą apmokėti vienu apmokėjimu“, – sako T. Norušaitis.
Dar viena atnaujintoje svetainėje įdiegta funkcija – atsiskaitymas per internetinę bankininkystę. Pirkėjai patogiai gali pasirinkti savo banką, prisijungti prie jo ir atlikti apmokėjimą naudodamiesi internetine bankininkyste.
Startuolio „LastMile“ platforma šiuo metu turi daugiau nei 200 tūkst. registruotų vartotojų. Maždaug trečdalis jų yra lojalūs pirkėjai. Per metus „LastMile“ augo net 35 proc. Net 90 proc. pirkėjų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 40 tūkst. prekių.
Šiuo metu „LastMile“ siūlo ne tik itin greitą užsakytų prekių pristatymą, bet ir atsiėmimo paslaugą fizinėse Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Iki“ parduotuvėse arba greta jų. Paslauga yra teikiama devyniose „Iki“ parduotuvėse.
Prekybos tinklas „Iki“ 2021 m. rugsėjo mėn. įsigijo startuolį „LastMile“ po sėkmingo, daugiau nei pusantrų metų trukusio, bendradarbiavimo.
Pranešimą paskelbė: Gabrielė Valaitytė, UAB „Publicum”