Pasaulinio pripažinimo sulaukę „Minions“ nuo šiol atlieka misiją ir Lietuvoje: „Maximoje“ jie virto vaisiais ir daržovėmis
|Kviečiame susipažinti: bananas Kevinas, braškė Bobas, morka Timas ir kiti „Minions“ – smagieji filmų „Despicable Me™“ ir „Minions™“ herojai – pirmą kartą personažų istorijoje pakeitę išvaizdą virto „Sveikučiais“. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ su kompanija „Universal“ pristato ilgiau nei metus kurtą iniciatyvą „Sveikučių šėlsmas“, skirtą skleisti žinią apie vaisių ir daržovių naudą.
Iniciatyvos partneriai tikisi, kad „Sveikučių šėlsmas“ paskatins sveikesnę gyvenseną. „Sveikučiai“ kvies į valgiaraštį įtraukti daugiau vaisių ir daržovių bei padės formuoti subalansuotos mitybos įpročius. Prekybos tinklas „Maxima“ kartu su kompanija „Universal“ tokio masto projektą Lietuvoje įgyvendina pirmą kartą. Specialiai šiai kampanijai pirmą kartą „Minions“ personažai įgavo išskirtinę išvaizdą – įsikūnijo į vaisius ir daržoves.
„Kone dešimtmetį gyvuojantys linksmieji personažai yra puikiai atpažįstami bei labai artimi vaikams. Kino ekranuose patyrę gausybę nuotykių, šiandien Lietuvoje jie turi naują tikslą – įkvėpti sveikesnės mitybos įpročius. Todėl geltonieji herojai tapo „Sveikučiais“. Tikimės, jog žaismingi ir pašėlę veikėjai apie vaisių ir daržovių naudą padės daugiau sužinoti ir vaikams, ir jų tėveliams“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Žaismingieji „Sveikučiai“ simbolizuoja šviežius vaisius ir daržoves, kurių visada galima rasti „Maximos“ parduotuvėse. V. Drulienės teigimu, daržo ir sodo gėrybių paklausa prekybos tinkle nuosekliai auga, tačiau Sveikatos apsaugos ministerijos duomenys rodo, kad šviežių vaisių, uogų ir daržovių Lietuvos gyventojai vis dar valgo per mažai ir per retai. Šviežias daržoves, išskyrus bulves, šalyje kasdien vartoja tik kas trečias suaugęs gyventojas, o vidutiniškai per dieną suaugusieji suvartoja 260 gramų vaisių ir daržovių, kai Pasaulio sveikatos organizacijos rekomenduojama kasdienė norma yra bent 400 gramų.
Specialiai „Sveikučių šėlsmui“ buvo sukurti aštuoni skirtingi pliušiniai žaislai, kuriuos pirkėjai galės įsigyti už specialią kainą (3,99 euro), surinkę 5 akcijos lipdukus. Rinkti šiuos „Sveikučių šėlsmo“ lipdukus bus paprasta – akcijos pakuotę su akcijos lipduku ir magnetiniu lipduku viduje gaus kiekvienas, įsigijęs akcijos karuliais paženklintas prekes arba nusipirkęs vaisių ir daržovių už 3 eurus ir daugiau.
Lipdukus bus galima klijuoti į specialiai išleistą „Sveikučių šėlsmo“ knygelę, kurioje mažieji ras smagių užduočių ir žaidimų. Įdomiai ir prasmingai leisdami laisvalaikį, vaikai daugiau sužinos apie daržo ir sodo gėrybių naudą, o jų tėvai ras vertingų receptų ir praktiškų patarimų, kaip paskatinti vaikus valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Patarimais ir įžvalgomis knygelėje dalysis žinoma mitybos specialistė Vaida Kurpienė.
„Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė teigia, kad vasaros pabaiga ir rudens pradžia yra puikus metas mokytis naujų dalykų ne tik mokykloje, bet ir namuose, o sėkmingai suformuotų sveikos mitybos įpročių nauda – tvari ir ilgalaikė.
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ įvairias iniciatyvas, skirtas sveikai ir subalansuotai mitybai populiarinti įgyvendina ne pirmą kartą. Pavyzdžiui, šiemet dauguma prekybos tinklo klientų pasinaudojo kampanijos „Lietuva, ačiū!“ suteikta galimybe į „Ačiū“ kortelę susigrąžinti 10 proc. „Maximos“ pinigų, įgyjant Lietuvoje užaugintus šviežius vaisius ir daržoves. Kampanijos „Lietuva, ačiū“ pusmečio rezultatai viršijo visus lūkesčius – į pirkėjų krepšelius iškeliavo beveik 11 tūkst. tonų lietuviškų daržovių.
Gamtos gėrybių pasiūlymai taip pat yra neatskiriama dabar vykstančio „Ačiū“ turo per Lietuvą dalis. Liepą per „Ačiū“ turą Anykščiuose specialiai akcijai buvo pasirinktos prekės, kurių pavadinimai prasideda raide „A“ – pagal miesto pavadinimą. Todėl anykštėnai ir miesto svečiai galėjo visą arbūzą įsigyti vos už vieną eurą. Rugpjūtį per „Ačiū“ turą Visagine vietos gyventojai nepraleido progos nusipirkti žaliųjų vynuogių, kurių kilogramas kainavo tik 1 eurą.
Apie bendrovę „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”