Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Naujoji „Ozo“ kampanija kviečia į prekybos centrą, kuris pakelia nuotaiką

Besibaigiant iššūkių kupinam karantino etapui, prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pradeda pozityvią įvaizdinę kampaniją su nauju šūkiu „OZAS pakelia nuotaiką“. Kampanijos akcentas – teigiamos emocijos, kurias visada gali sužadinti apsilankymas prekybos ir pramogų centre. Pagrindinė kampanijos žinutė ir vizualai jau pasiekė lauko reklamas, soc. tinklus bei kitus „Ozo“ komunikacijos kanalus.

Įvaizdinės kampanijos centre – ryškios žmonių emocijos. Jas sugrąžinti ir nuotaiką pakelti „Ozas“ žada ištikus įvairioms situacijoms: „Kai veidrodis pamiršta, kas pasaulyje gražiausias“, „Kai pažiūri į laikrodį ir matai, kad jau „po darbo“, „Kai atrodo, kad sofoje išsėdėsi skylę“ ir panašiai.

„Pastaruosius kelis mėnesius gyvenę visiškai neįprastu tempu, karantinui pasibaigus norime lankytojams priminti apie malonius nuotaikos pakėlimo būdus „Oze“. Juk kai maistą atsibosta gaminti pačiam, visuomet galima pavalgyti mėgstamoje kavinėje. Nuotaiką pakelia ir naujas įsigytas drabužis, poilsis po varginančios darbo dienos, susitikimas su draugais ar dalyvavimas gimtadienyje. Šiuo metu sparčiai plečiame pramogų ir paslaugų segmentą, todėl esame tikri, kad mūsų naujienos – tiek didžiulis šeimos pramogų parkas, tiek kitąmet atsidarysiantis baseinas – tikrai prisidės prie pozityvių nuotaikos pokyčių“, – teigia „Ozo“ rinkodaros vadovė Elzė Rudienė.

Kampanijoje naudojamas ryškias žmonių emocijas „Ozo“ komunikacijoje planuojama naudoti ir toliau. Anot prekybos centro rinkodaros vadovės, kai jaučiamės gerai, kai reaguojame į mums patinkančius dalykus, kai maloniai nustembame, veidas savaime pasipuošia nesuvaidintomis emocijomis.

„Būtent to ir sieksime – tiek savo klientų veiduose, tiek būsimose komunikacijos kampanijose”, – komentuoja E. Rudienė.

Naujoji „Ozo” kampanija ne tik kviečia pirkėjus į atsinaujinantį, nuotaiką pakeliantį prekybos ir pramogų centrą. Ji svarbi ir todėl, kad pradeda formuoti vizualinį įvaizdį, stiprinsiantį „Ozo“ atpažįstamumą. „Siekiame, kad šiuo metu įvesti elementai būtų lengvai pritaikomi ir naudojami ateityje“, – teigia E. Rudienė.

Norint atkreipti dėmesį į naująją kampaniją bei sužadinti teigiamas lankytojų reakcijas, nuspręsta imtis ir papildomų veiksmų. Nuo šio penktadienio iki birželio pabaigos „Ozo“ lankytojai bus išlydimi su nuotaiką keliančiomis dovanomis: prie pagrindinių įėjimų bus išdalinta 35 tūkst. rožių ir 12 tūkst. helio balionų.

Naująją „Ozo“ kampaniją įgyvendino kūrybos agentūra „New!“

Šiuo metu prekybos ir pramogų centre „Ozas“ veikia visos parduotuvių ir paslaugų teikimo vietos, čia laikomasi Sveikatos apsaugos ministerijos nurodytų reikalavimų ir rekomendacijų, taip užtikrinant darbuotojų ir lankytojų saugumą. 

Apie „Ozą“

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ buvo atidarytas 2009 m. Bendras „Ozo“ nuomojamas plotas yra 66 000 kv. m, jame veikia apie 180 nuomininkų.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ priklauso „NEPI Rockcastle“, pirmaujančiai Centrinės ir Rytų Europos mažmeninės prekybos NT investicijų ir plėtros kompanijai, ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

„Newsec“ valdo 31 komercinį objektą, kurių plotas viršija 485 tūkst. kvadratinių metrų, o komandoje dirba 52 profesionalai, kurie yra atsakingi už komercinių objektų valdymą ir jų vertės didinimą. Šiuo metu „Newsec“ valdo 8 prekybos centrus, kurie užima 303 000 kv. m ploto, taip pat –23 verslo centrų, bendradarbystės ir gamybos paskirties komercinių objektų, kurie užima 182 000 kv. m ploto. Visoje Šiaurės Europoje „Newsec“ valdo 60 milijardų eurų vertės turtą.

Pranešimą paskelbė: Vaiva Mockutė, UAB „INK agency“
Naujoji „Ozo“ kampanija kviečia į prekybos centrą, kuris pakelia nuotaiką

Facebook Comments