Naujoje laidoje „Audros akiratyje“ – kvapą gniaužiantys liudininkų pasakojimai apie stichines nelaimes ir išgyvenimą jų metu

Stichinės nelaimės ir viską naikinančios audros – gan retas reiškinys Lietuvoje, tačiau kitose pasaulio vietovėse uraganai ar miškų gaisrai kelia didelį pavojų vietiniams gyventojams. Nauja „Discovery Channel“ laida rodo tai, ką kai kuriems jų, atsidūrusiems netinkamoje vietoje tinkamu laiku, pavyko užfiksuoti savo telefonais ar fotoaparatais. Išgirsti šiurpius pasakojimus iš pirmų lūpų Lietuvoje jau gali „discovery+“ prenumeratoriai.

Tikruose kadruose žiūrovai išvys filmuotą medžiagą iš tokių įvykių kaip 2021 m. kilęs uraganas Ida ir 2023 m. Maui miškų gaisrai Havajuose (JAV). Pirmoji laidos serija jau išleista, o nauji epizodai pasirodys sekmadieniais.

„Audros akiratyje“ premjera vyksta po „Ryklių savaitės“ – mūsų didžiausio kasmetinio įvykio – paliekant žiūrovus įsitraukusius į neįtikėtinus pasakojimus apie didžiausių gamtos jėgų sukeltas nelaimes“, – sako „Discovery Networks“ prezidentas Howardas Lee.

„Matysime, kaip žmonės reaguoja į tikrus gyvybės ar mirties scenarijus, kai jie vyksta, ir išvysime dar niekada nematytų asmeninių įrašų. Tai įkvepiantis žvilgsnis į motinos gamtos galią bei žmonijos drąsą ir atsparumą“, – teigia jis.

Laidoje bus atskleistos paprastų žmonių istorijos ir jų dramatiški susidūrimai su mirtimi. Vienas pavyzdys – istorija, kaip Lewistaune, Ilinojuje (JAV), žmonės stengėsi išsigelbėti nuo viską naikinančių tornadų. Taip pat bus parodytos stiprios vėjo audros, siautusios Nebraskoje ir Ajovoje (JAV). Be to, pamatysime, kaip mažas gaisras Havajuose dėl uragano jėgos virto tikru pragaru.

Iš arti pamatyti stichines nelaimes ir adrenalino kupinus liudininkų pasakojimus jau galima „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją, „Telia Play“ bei „MEGOGO“.

Apie „Warner Bros. Discovery“:

„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus. Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.

Apie „discovery+“:

„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą. „discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus. Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Pranešimą paskelbė: Rytis Gerlikas, UAB „coagency”

Naujoje laidoje „Audros akiratyje“ – kvapą gniaužiantys liudininkų pasakojimai apie stichines nelaimes ir išgyvenimą jų metu

Facebook Comments