Lietuvoje startuoja tarptautinė MTV socialinio sąmoningumo kampanija
|MTV Lietuvoje pradėjo tarptautinę socialinio sąmoningumo kampaniją „Tai normalu“.
Projekte nagrinėjamos tokios svarbios temos kaip psichinė gerovė, įtrauktis, lyčių stereotipai, karjeros pasirinkimas, socialinės žiniasklaidos naudojimas ir asmeniniai santykiai. Juo siekiama padėti tiems, kurie gali būti kitų atstumti, ir parodyti, kad būti kitokiam yra normalu.
Šios plataus masto socialinės kampanijos dalyviai kilę iš šešių šalių: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Armėnijos, Kazachstano ir Gruzijos. Jie trumpų vaizdo įrašų serijoje kalba apie tai, kad būti kitokiam normalu, dalinasi, kaip rūpintis savo psichine sveikata, priimti savo kūną, pasirinkti savo gyvenimo ir profesinį kelią, nutraukti destruktyvius santykius ir pasakyti „ne“ smurtui.
Pavyzdžiui, Lietuvos gyventojai vaizdo įrašuose kalba apie tai, kaip kasdieniame gyvenime ir darbe kiekvienam svarbu turėti galimybę išreikšti save per savo stilių. Įrašus galima pamatyti vietos partnerių platformose, aštuoniomis kalbomis pateikiamoje socialinės kampanijos svetainėje Thisisnormal.info ir didžiuosiuose socialiniuose tinkluose su grotažyme #thisisnormal.
Šešiose šalyse vienu metu filmuota socialinė kampanija „Tai normalu“, kurią Lietuvoje remia MTV, yra įvairialypės komandos pastangų rezultatas. Ryškus daugianacionalinis, daugiakalbis projektas įkūnija atvirumo ir įtraukties idėjas, kurios yra labai svarbios šiam gerai žinomam prekės ženklui. Kampanijos kūrybinė komanda tikisi paskatinti žiūrovus susimąstyti, kaip visuomenė elgiasi su tais, kurie yra kitokie. Kad tai pasiektų, realūs įvairaus amžiaus, profesijų ir tautybių žmonės vaizdo įrašuose dalijasi savo istorijomis ir pasakoja, kad būti savimi, išreikšti save per savo išvaizdą, rūpintis savo psichine sveikata, ieškoti pagalbos, nesutikti su kitų nuomone ir priešintis smurtui yra visiškai normalu.
Kampanijos puslapis: https://thisisnormal.info/lt
***
MTV yra pasaulyje pirmaujantis pramogų prekės ženklas jaunimui, pasiekiantis maždaug pusę milijardo namų ūkių iš 180 šalių ir teritorijų. MTV tapo kultūriniais tūkstantmečio kartos muzikos gerbėjų ir atlikėjų namais, taip pat jaunimui skirtų novatoriškų programų kūrimo pradininku. MTV ne tik atspindi, bet ir kuria popkultūrą naudodamas apdovanojimais įvertintą turinį, paremtą istorijomis, muzikos atradimais ir veiksmu, visose platformose – nuo TV ir interneto iki mobiliųjų įrenginių. MTV yra „Paramount Global“, vienos iš pasaulyje pirmaujančių programų ir turinio kūrėjų linijinei televizijai bei srautinio transliavimo platformoms, dalis.
Pranešimą paskelbė: Evelina Kybartaitė, UAB „Fabula ir partneriai”