Lietuvoje parduota milijoninė „Crocs“ batų pora
|Vienos pirmaujančių avalynės gamintojų pasaulyje – JAV kompanijos „Crocs“ – batus oficialiai avi jau trečdalis Lietuvos: mūsų šalyje jau parduotas milijonas šio prekės ženklo batų porų. Jubiliejinę „Crocs“ porą vakar Vilniaus „Akropolyje“ įsigijo Marius Urbonas. Tai buvo pirmoji vyro „Crocs“ batų pora, kurią įkalbėjo įsigyti ilgametė „Crocs“ gerbėja, jo žmona.
JAV kompanijai Baltijos šalyse atstovaujančios bendrovės „Open24“ atstovė Ieva Turlaitė teigia, kad milijoną porų batų mūsų šalies pirkėjai nupirko per 11 metų.
„Patogumas, ilgaamžiškumas ir funkcionalumas yra trys pagrindinės „Crocs“ prekės ženklo vertybės, kurias vertina pirkėjai visame pasaulyje ir bando kopijuoti kiti gamintojai. Paradoksalu, kad iš pradžių parduotuvių lentynose pasirodžius šiai avalynei, daugelis į naujovę žvelgė kreivai ir net patys ženklo įkūrėjai pradžioje prognozavo, kad ši avalynė apsiribos tik SPA centrais ir pakeis įsispiriamas šlepetes. Tačiau „Crocs“ sukėlė mados sensaciją, kai su jais Holivudo žvaigždės pradėjo šturmuoti raudonąjį kilimą, o tokie prekiniai ženklai kaip „Balenciaga“ ar „Gucci“ pasauliui pristatė „kitokius“ šios avalynės dizaino variantus“, – sako I. Turlaitė.
Lietuvoje parduodamų „Crocs“ skaičiui artėjant prie milijono, „Open24“ vertino ir savo interneto parduotuvės, ir visų septynių fizinių „Crocs“ parduotuvių pardavimus. Milijonuoju klientu tapo Vilniaus „Akropolyje“ apsipirkęs Marius Urbonas, kuriam tai buvo pirmoji „Crocs“ batų pora. Vyrą ją įsigyti įkalbėjo žmona – ilgametė „Crocs“ pirkėja.
Milijonasis „Crocs“ pirkėjas buvo apdovanotas nemokamu apsipirkimu bei kitais prizais. Milijoninio rekordo proga pirkėjai kviečiami lapkričio 15-17 dienomis Vilniaus „Akropolyje“ sukti laimės ratą, fotografuotis prie tūkstančio ledinukų foto sienos bei laimėti prizus.
„Siekiame, kad „Akropolio” klientai turėtų geriausią žinomų ir vertinamų, visame pasaulyje pripažintų prekės ženklų pasirinkimą. Universalieji „Crocs“ Lietuvoje turi savo ištikimą pirkėją, kuris vertina šio prekės ženklo filosofiją ir plačias pačios avalynės dėvėjimo galimybes. Džiaugiamės ilgamete partneryste su „Crocs“ atstovais bei tuo, kad būtent Akropolyje buvo parduota rekordinė „Crocs“ pora“, – sako „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Universaliu dizainu pasižyminčios „Crocs“ avalynės parduotuvės veikia daugiau nei 90-yje pasaulio valstybių.
Europoje „Crocs“ labiau domisi jaunos šeimos ir laisvalaikio gamtoje mėgėjai, o Jungtinėse Amerikos Valstijose dominuoja jaunesnio amžiaus pirkėjai. Lietuva yra viena iš nedaugelio šalių, kur vasaros ir žiemos kolekcijos parduodamos kone tolygiai. Ryškiausiai išsiskiria dvi pagrindinės pirkėjų grupės: 35-55 m. mamos su vaikais ir 21-34 m. stovimą darbą dirbantys ir laisvalaikį gamtoje mėgstantys leisti jauni žmonės.
Šiuo metu visame pasaulyje didžiausio dėmesio sulaukiantis modelis yra klasikinis modelis su unikalaus dizaino žaismingais aksesuarais „Jibbitz“, užpildančiais bate esančias skylutes.
Apie „Akropolis Group“:
Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Bulgarijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, „Akropole“ Rygoje, Latvijoje.
Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima”