Kiškis Kvanka atvyksta į Paryžių – naujame formate taps olimpinių žaidynių reporteriu
|Šią vasarą „Eurosport“ transliuojamų olimpinių žaidynių veiksmo centre atsidurs mylimas animacinių serialų personažas Kiškis Kvanka (angl. Bugs Bunny). Įsikūręs slaptoje vietoje Paryžiaus centre, Kiškis Kvanka imsis svečio reporterio pareigų ir ims interviu iš viso pasaulio sportininkų, taip pat ir iš „Eurosport“ olimpinių žaidynių ekspertų būrio. Žiūrovų džiaugsmui visoje Europoje, reportažai „Beprotiškos melodijos pristato: pokalbiai apie sportą su Kiškiu Kvanka“ taps „Eurosport“ kasdienių laidų dalimi.
Žaidynių atidarymo ceremonija – jau šiandien, todėl Kiškis Kvanka baigia savo pasiruošimo darbus, o pirmajame savo laidos epizode ėmė interviu iš „Eurosport“ reporterio ir dukart olimpinio tekvondo kovos menų medalininko Lutalo Muhammado.
Kiškis Kvanka kaip reporteris iš Paryžiaus tęsia „Beprotiškų melodijų“ bendradarbiavimą su „Eurosport“ kanalu ir olimpinėmis žaidynėmis. „Beprotiškos melodijos pristato: pokalbiai apie sportą su kiškiu Kvanka“ laida buvo įtraukta į „Eurosport“ kassavaitinę programą „Olimpinių žaidynių galia“, o tam tikri momentai iš laidų bus pakartojami ir per pačius 2024 m. Paryžiaus olimpinių žaidynių reportažus. 90 sekundžių trukmės klipuose iš laidų bus rodoma lengvoji atletika, tenisas, kalnų dviračių sportas, breikas, paplūdimio tinklinis ir gimnastika.
„Siekiame, kad mūsų reportažai apie 2024 m. Paryžiaus olimpines žaidynes būtų įdomūs ir įtraukiantys. Kiškis Kvanka yra kultinis personažas, įdomus ir už sporto ribų, todėl esu tikras, kad jo reportažų stilius neleis mūsų svečiams atsipalaiduoti“, – sako Scott Young, „Warner Bros. Discovery“ vyr. viceprezidentas turiniui, gamybai ir verslo operacijoms.
Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad „Beprotiškos melodijos“ bus „Warner Bros. Discovery“ ambasadoriai šių metų 2024 m. olimpinėse žaidynėse Paryžiuje, o gerbėjai nuo liepos 27 d. iki rugpjūčio 11 d. galės dalyvauti įvairiose veiklose, įskaitant susitikimą su Kiškiu Kvanka ir kiškute Lola Paryžiaus Georges-Valbon parke ir Sen Kventino mieste.
Dėl savo nesenstančio humoro ir gebėjimo linksminti tiek mažus, tiek didelius, kultiniai „Beprotiškų melodijų“ personažai turi milijonus gerbėjų visame pasaulyje. „Warner Bros. Discovery“ įtraukdami garsiąsias frančizes į olimpinių žaidynių reportažus siekia pasiekti platesnę auditoriją ir pritraukti naujų gerbėjų. Beveik 100 metų „Beprotiškos melodijos“ įkūnijo humoro, įvairovės ir pozityvios energijos dvasią. Dabar, kaip „Warner Bros. Discovery“ ambasadoriai, animacinio serialo personažai yra žaidynių tradicijos dalis, leidžianti švęsti sporto meistriškumą ir kartu kokybiškai pramogauti.
2024 m. Paryžiaus olimpines žaidynes Lietuvoje jau nuo šiandien bus galima stebėti per „Eurosport“ kanalus „Go3“ televizijoje, „Telia Play“ ir „MEGOGO“.
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus. Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.
Pranešimą paskelbė: Rytis Gerlikas, UAB „coagency”