Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Į Lietuvos rinką atkeliauja švedų pamėgti „Panos Emporio“ maudymosi rūbai

„Syversen AS“, atstovaujanti mados prekių ženklus Šiaurės Europos šalyse, įsigijo švedų maudymosi aprangos liniją „Panos Emporio“ ir plečia jos pardavimų geografiją. Jau netrukus Švedijoje pamėgtus maudymosi rūbus galės įsigyti ir Lietuvos gyventojai. Numatoma, jog „Panos Emporio“ asortimentas bus prieinamas apatinio trikotažo ir drabužių parduotuvėse bei internetu.

„Panos Emporio“ apyvarta kasmet siekia daugiau nei 135 mln. Švedijos kronų. Prekių ženklo produktai taip pat parduodami Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Australijoje ir Dubajuje.

Per 33 „Panos Emporio“ veiklos metus, Švedijoje kurtais maudymosi kostiumėliais puošėsi ne viena įžymybė, tarp kurių – modeliai Kate Moss ir Victoria Silvstedt, serialo „Gelbėtojai“ žvaigždė Traci Bingham. Prekių ženklo drabužius dėvėjo ir Švedijos karališkosios šeimos atstovai.

„Panos Emporio“ produktai išsiskiria savo dizainu ir kokybe. Neseniai prekių ženklas buvo apdovanotas Švedijos dizaino prizu (Svenska Designpriset) už inovatyvius plaukimo šortus vyrams. Kompanija taip pat siūlo rankšluosčių, aksesuarų ir švediškos kosmetikos asortimentą.

Siekia prekių ženklą pristatyti pasauliui

„Nuolat ieškome prekių ženklų, į kuriuos galėtume investuoti ir iškart supratome, jog pasirinkę „Panos Emporio“ įkūrėją Panos Papadopoulos ir jo viziją nesuklydome. Kokybiški įmonės produktai tikrai atlieps aukštus standartus turinčių lietuvių lūkesčius. Ateityje planuojame šį prekių ženklą įvesti ir į kitas pasaulio rinkas”, – sako Hans Erik Syversen, šeimos kompanijos „Syversen AS“ partneris.

Pasak jo, įmonės specializacija yra prekių ženklų vystymas bei jų produkcijos platinimas Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse. Numatoma, jog „Panos Emporio“ asortimentą ateityje papildys daugiau produktų vyrams. Pasinaudodama savo tarptautiniu partnerių tinklu „Syversen AS“ tikisi šį maudymosi aprangos kūrėją atvesti ir į Centrinės Europos, Australijos bei JAV rinkas.

„Syversen AS“ atstovauja tokius prekių ženklus kaip „Calvin Klein“, „Ralph Lauren“, „DKNY“, OROBLU, „Marlies Dekkers“, „Muchachomalo“ ir SAXX. Kompanijai taip pat priklauso „Note“ ir „Eton“ kojinių linijos. Kartu su Norvegijos slidinėjimo žvaigžde Aksel Lund Svindal įmonė kuria „Greater than A“ prekių ženklą.

Dizainas, suteikiantis pasitikėjimo

„Panos Emporio“ įkūrėjas P. Papadopoulos septintąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį į Švediją atvyko kaip politinis pabėgėlis iš Graikijos. Idėja sukurti savo maudymosi aprangos kolekciją jam kilo pastebėjus, jog švedėms siūlomi maudymosi kostiumėliai neatitinka jų poreikių. Todėl 1986 m. P. Papadopoulos sukūrė savo pirmąją liniją, kurios pasiuvimas, dydžiai ir modeliai buvo pritaikyti specialiai Šiaurės šalių moterims.

„P. Papadopoulos energija ir atsidavimas padarė mums didelį įspūdį. Jis turi unikalų sugebėjimą perprasti Šiaurės šalių vyrų ir moterų skonį bei poreikius. Jo pastangomis prekių ženklas žinomas ir toli už Švedijos ribų“, – sako H. E. Syversen.

P. Papadopoulos ir toliau bus atsakingas už „Panos Emporio“ dizainą ir inovacijų kūrimą. Jis nekantrauja perteikti savo viziją ir klientams Lietuvoje. „Syversen šeima gerai supranta tai, ką noriu pasiekti su „Panos Emporio“. Jiems artima mano prekių ženklo vizija ir jie žino, kaip ją realizuoti naujose rinkose. Mano tikslas, kad moterys ir vyrai atostogaudami jaustųsi maksimaliai atsipalaidavę. Svarbu, kad maudymosi kostiumas būtų toks, koks turi būti: tinkamai pridengtų ir suteiktų pasitikėjimo. Dirbdamas kartu su „Syversen AS“, aš galiu visą savo laiką skirti būtent šios vizijos išpildymui”, – sako verslininkas P. Papadopoulos.

Apie „Syversen AS“
Įmonė, platinanti kojinių, pėdkelnių ir apatinio trikotažo prekių ženklų produkciją Šiaurės Europos šalyse, buvo įkurta 1940 m., Norvegijoje. Šiuo metu šeimos įmonėje dirba 27 darbuotojai. Kompanijos apyvarta 2018 m. siekė 100 mln. Norvegijos kronų.

Apie „Panos Emporio“
Įmonę 1986 m. Švedijoje įkūrė graikas Panos Papadopoulos. Šiuo metu „Panos Emporio“ yra maudymosi aprangos lyderis Švedijoje. Įmonės apyvarta kasmet siekia daugiau nei 100 mln. Norvegijos kronų.

Daugiau informacijos rasite:
https://www.panos.com/
http://www.syversen.com/

Nuotraukų galeriją rasite čia: https://bit.ly/2FynqbS

Pranešimą paskelbė: Laura Gabrilavičiūtė, Nova media