Į „Kanų liūtų“ apdovanojimus pretenduoja 9 paraiškos iš Lietuvos

  Pirmadienį prasideda didžiausias kūrybiškumo festivalis pasaulyje „Kanų liūtai“. 70-ąjį kartą vykstančių  „Kanų liūtų“ apdovanojimams pateikta beveik 27 tūkst. paraiškų  – tai 6 proc. daugiau nei 2022 m.

Šiemet Lietuvai atstovauja reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“, pateikusi  9 paraiškas. 

Keturiose skirtingose kategorijose varžosi didelio dėmesio sulaukusi pasaulinė inciatyva „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“).

Prieš smurtą šeimoje kovojanti socialinė reklama, sukurta visuomeninei organizacijai Moterų informacijos centras, pretenduoja į dviejų kategorijų apdovanojimus. Apdovanojimams taip pat pateiktos Raudonajam Kryžiui, didžiausio kino festivaliui Lietuvoje „Kino pavasaris“ ir iniciatyvai „Raudonos nosys. Gydytojai klounai“ sukurtos reklamos.

Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“.

Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 23 d. vakarą.

Pernai Lietuvos agentūra „Magic“ laimėjo aukščiausią „Grand Prix“ apdovanojimą „Film Craft“ kategorijoje, kartu su partneriais Lietuvoje nufilmavusi reklamą „The Wish“ Vokietijos prekybos tinklui „Penny“.

Be apdovanojimų festivalio dalyvių laukia keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis.

Festivalio metu vyksta ir „Jaunųjų liūtų“ konkursas – Lietuvai jame atstovaus Džiugo Babensko ir Justinos Čiačytės iš „Sons & Daughters“ duetas.

„15min Group“ yra oficialus „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje. „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ Lietuvoje tradiciškai bus galima išvysti rudenį.

Facebook Comments