„Fanta“ ir „Warner Bros. Pictures“ skelbia apie pasaulinę partnerystę: itin laukiamas filmas „Vabalų sultys 2“ ir riboto leidimo „Fanta“ skonis

Šiandien „Fanta“ ir „Warner Bros. Pictures“ paskelbė apie naują partnerystę visame pasaulyje pristatant kino gerbėjų itin laukiamą filmą „Vabalų sultys 2”, kuris kino teatruose debiutuos šių metų rugsėjo 6 d. Šelmiško demono dvasia, „Fanta“ ir „Warner Bros. Pictures“ susivienija, kad vartotojams visame pasaulyje pristatytų pomirtinio gyvenimo skonį.

„Fanta“ kviečiasi Vabalų sultis su savo riboto leidimo „Fanta® Beetlejuice Zero Sugar“ skonio gėrimu, ant kurio pakuotės pavaizduotas pats personažas, kurį filme įkūnija Maiklas Kytonas. Naujasis gaivusis gėrimas išsiskiria unikaliu skoniu ir kultiniu juodai baltai dryžuotu buteliuko dizainu, siejamu su filmu „Vabalų sultys“. Šį naująjį „Fanta“ skonį bus galima įsigyti tik ribotą laiką.

Be to, ir visas „Fanta“ skonių asortimentas ribotą laiką bus pakeistas ir ant pakuotės vaizduos filmo „Vabalų sultys 2” personažus, tarp kurių – ir apelsinų „Fanta“ su Astrid (aktorė Džena Ortega). Ant gėrimų pakuočių taip pat galima rasti specialius QR kodus, kuriuos nuskaičius vartotojai bus perkeliami į skaitmeninę patirtį, kurioje bus galima daugiau sužinoti apie naująjį „Fanta“ skonį ir filmą „Vabalų sultys 2”.

Niekas taip neprimena artėjančio baisaus Helovino sezono kaip kelionė į Žiemos upę, į kurią sugrįžta trys Dytzų šeimos kartos tam, kad netrukus jų gyvenimas apsiverstų aukštyn kojomis, kai atsitiktinai atsiveria pomirtinio gyvenimo portalas. Netrukus abiejose karalystėse prasideda bėdos, nes, kartą iškviestas, Vabalų sultys tik laiko klausimas, kada pradės pašėlusį chaosą!

„Warner Bros. Pictures“ pasaulinės rinkodaros vykdomoji viceprezidentė Dana Nussbaum komentuoja: „Labai džiaugiamės, kad šį rugsėjį į kino teatrus sugrįšime su beprotiškai išradingu ir šiurpiai kūrybingu filmu „Vabalų sultys 2“, ir didžiuojamės galėdami bendradarbiauti su „Fanta“ grąžinant šį išsiilgtą personažą į didžiuosius ekranus. „Fanta“ yra puikus partneris ir sukūrė nuostabiai režisieriaus Timo Burtono kultinio kūrinio nuotaiką ir stilistiką atitinkantį naująjį gėrimą“.

„The Coca-Cola Company” „Fanta” pasaulinės kategorijos strategijos viceprezidentas Ibrahimas Salimas Khanas priduria: „Džiaugiamės, kad gerbėjai galės išbandyti mūsų ypatingą naująjį riboto leidimo „Fanta” skonį – nepakartojamą „Fanta” skonių asortimento papildymą. Ši kultinė partnerystė dar tikrai atneš staigmenų rugsėjį ir spalį, tad sekite naujienas ir galėsite iš arti susipažinti su naujuoju filmu“.

Riboto leidimo „Fanta® Beetlejuice Zero Sugar“ buteliukai padės įsijungti ir į skaitmeninę kampanijos patirtį, pasiekiamą skanuojant QR kodą ant gėrimo buteliuko ir parsisiunčiant „Coca-Cola” mobiliąją aplikaciją.

Nuo rugsėjo mėnesio „Fanta® Beetlejuice Zero Sugar“ bus galima įsigyti 330 ml talpos skardinėse visoje Lietuvoje.

 

Pranešimą paskelbė: Jolita Katkutė, Fabula ir partneriai, UAB

Facebook Comments