Desertas automobilių entuziastams – naujas kultinės laidos „Ratų asai“ sezonas

Legendinės laidos „Ratų asai“ (angl. „Wheeler Dealers“) profesionalai sugrįžta, atnešdami tikrą šventę visiems automobilių entuziastams. Automobilių pardavimo profesionalas Maikas Breweris bei mechanikas Marcas „Elvis“ Priestley ir toliau atnaujina apleistus legendinius automobilius, tačiau šį kartą tai daro ne savo dirbtuvėse. Automobilių fanatikai leidžiasi į pasaulinį turą, kurio metu automobilius remontuoja net trijuose pasaulio žemynuose.

M. Breweris ir M. Priestley jau daugiau nei 20 metų naujam gyvenimui prikelia nebevažiuojančius, senus ir iš pirmo žvilgsnio neremontuojamus automobilius. Kiekvienas profesionalas turi išskirtinį talentą – neįtikėtini M. Brewerio pardavimo įgūdžiai bei M. Priestley sugebėjimas suremontuoti net ir labiausiai apleistą automobilį – būtent tai juos padaro nepakeičiama komanda.

Kaip atgimsta legendiniai automobiliai bus galima išvysti naujame „Ratų asai: pasaulinis turas“ sezone nuo gegužės 15 d. „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Nuo itališkos klasikos iki vokiškos kokybės

„Ratų asai: pasaulinis turas“ serijose M. Breweris ir M. Priestley leidžiasi į naujus nuotykius – automobilius perka ir remontuoja įvairiausiuose pasaulio kampeliuose. Trys žemynai, 7 pasaulio šalys jiems leis susipažinti su įvairiausiais legendiniais automobiliais – nuo „Ferrari 348“ Italijoje iki „BMW E30 M3“ Vokietijoje.

Visgi, šiame nuotykyje netrūks iš iššūkių – kiekvienoje šalyje automobilių entuziastai turės įkurti dirbtuves ir atlikti sudėtingus darbus, kad atkurtų šių kultinių automobilių šlovę bei pelningai juos parduotų.

Kurioje pasaulio šalyje laidos vedėjų lauks didžiausias nuotykis? Naują laidos „Ratų asai: pasaulinis turas“ galima žiūrėti nuo gegužės 15 d. „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Apie „Warner Bros. Discovery“:

„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus. Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.

Apie „discovery+“:

„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą. „discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus. Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.

Pranešimą paskelbė: Simona Survilaitė, UAB „coagency”

Facebook Comments