Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Atgimsta legendiniai „inkarai“: žaismingus sportbačius pirmieji matavosi žinomi žmonės

Legendiniai, žygiavę kone per visą maištingą XX amžiaus istoriją, „Inkaro“ sportbačiai grįžta – menantys praeitį, bet prisitaikę prie šiandienos. Nuo 1933 m. savo istoriją skaičiuojantys „inkarai“ pradeda bičiulystę su aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos prekės ženklu „Audimas“, išskirtinai prekiausiančiu atgimusiais „Inkaro“ sportbačiais. Pasitikti grįžtančią legendą susirinko būrys žinomų stileivų, jaučiančių nostalgiją šiems sportiniams bateliams. Renginyje netrūko ne tik naujų stiliaus atradimų, bet ir nostalgiškų prisiminimų.

„Inkaro“ sportbačiai tapo neatsiejama mūsų istorijos dalimi. Per visą XX a. jie lydėjo vaikus į mokyklas, padėjo siekti sportinių rezultatų, nešė maištaujantį ir už savo įsitikinimus kovojantį jaunimą per gyvenimą, lydėjo mus nepriklausomybės link, apspardė ne vieną okupantų tanką. Buvę šiek tiek primiršti, tačiau vaikystės ir jaunystės atsiminimų albumuose neabejotinai įamžinti „inkarai“ mums kelia nostalgiją. O mada mėgsta nostalgiją, todėl neabejojame, kad šių legendinių sportbačių sugrįžimas netruks praturtinti ne vieno miesto stileivos įvaizdį“, – apie „Inkaro“ sportbačių sugrįžimą kalba Jonas Gilys, „Inkaro“ vadovas.

„Inkariukai“ sudomino žinomus influencerius

Pasitikti grįžtančių legendų į „Audimo“ parduotuvę susirinko žinomi žmonės. Prisiminimais dalinosi ir žaismingus sportbačius matavosi Simona Nainė, Lukas Gricius, Gabrielė Martirosian, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, Beatričė Paškevičiūtė, Aistė Svarauskaitė, Aras Vėberis.

Visų dėmesį traukė ryškiaspalviai stilingi žalios spalvos sportiniai bateliai, papildantys bet kurį savitą stilių. Prie aprangos renginio svečiai derino ir klasikinių spalvų modelius: visiškai baltus, juodus ir juodus su baltu padu.

„Legendiniai „inkarai“ grįžo keturių spalvų, tačiau netrukus jų draugiją papildys dar keturios spalvos. Norime, kad legendinius sportinius batelius kiekvienas galėtų pritaikyti prie savo stiliaus, jį papildyti ir išbaigti“, – sako „Inkaro“ prekės ženklą atgaivinęs J. Gilys.

„Inkaro“ sportinius batelius galima įsigyti internetu arba „Audimo“ parduotuvėse. Bendradarbiavimas tarp „Inkaro“ ir „Audimo“ užsimezgė ne atsitiktinai.

„Kai su mumis susisiekė „Inkaras“, su džiaugsmu ir šiokia tokia nostalgija nedvejodami sutikome prisidėti prie legendinių sportinių batelių sugrįžimo ir pasiūlyti savo klientams patogią ir stilingą avalynę. Juolab, kad „Inkaras“, kaip ir „Audimas“, yra lietuviškas, savo ilgą ir spalvingą istoriją rašantis prekės ženklas, skaičiuojantis jau daugiau kaip 80 metų. Tikime, kad mūsų bičiulystė padės žmonėms atrasti ir susikurti išbaigtą aktyvaus laisvalaikio stilių, papildytą gerai pažįstama avalyne, kuri sugrįžo atnaujinta ir dar patogesnė“, – sako „Audimo“ vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.

Pasitikti sugrįžusių legendų susirinkę svečiai ne tik matavosi skirtingų modelių „inkarus“, bet ir turėjo galimybę iš arti susipažinti su 86 metų „Inkaro“ istorija – apžiūrėti istorinius sportinius batelius. Istorinių „inkarų“ paroda „Audimo“ parduotuvėje PC „Panorama“ bus eksponuojama dvi savaites.

„Audimas“ žengia į naują prekių kategoriją

Iki šiol aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos prekės ženklas „Audimas“ klientams siūlė tik aprangą, pradedant apatiniu trikotažu ir baigiant striukėmis. Bendradarbiavimas su „Inkaru“ – pirmasis žingsnis į naują – avalynės – prekių kategoriją.

„Jau kurį laiką galvojome savo asortimentą papildyti laisvalaikio ir sporto avalyne, kuri yra neatsiejama nuo mūsų gaminamų drabužių. „Inkaro“ bendradarbiavimo pasiūlymas atėjo pačiu laiku ir būtent su šiuo prekės ženklu pradedame prekybą avalyne savo asortimente. Jau šį rudenį mūsų parduotuvėse pasirodys ir daugiau avalynės prekės ženklų. Tad susikurti vientisą ir funkcionalų laisvalaikio stilių nuo šiol bus dar paprasčiau“, – naujos prekės kategorijos plėtros planais dalinasi V. Krungolcienė. 

Sutikti grįžusią legendą galima „Audimo“ parduotuvėse Vilniaus prekybos centruose „Panorama“ ir „Ozas“, Kauno „Megoje“ ir „Akropolyje“ bei Klaipėdos „Akropolyje“.

Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency