Sveika mityba

Turbūt kiekvienas pastebėjo, kad senyvo amžiaus žmonės dažniau skundžiasi įvairiais sveikatos sutrikimais ir yra kur kas vangesni. Tačiau laimei, ne kiekvienas senjoras susiduria su tokiais sunkumais. Klausimas, kodėl? Akivaizdu, kad kiekvienas iš mūsų gyvena skirtingą gyvenimą. Tai reiškia, kad labai skiriasi ir gyvenimo būdas. Senyvo amžiaus žmonės, ypač gyvenantys mūsų šalyje, mėgsta reguliariai vartoti labai riebų ir sotų maistą. Tai nėra geras pasirinkimas, kuriuo galėtų būti paremta sveika mityba. Toks maistas apsunkina mūsų organizmą ir virškinimo procesams pareikalauja labai daug energijos.

Juolab, kad pernelyg riebus ir daug blogojo cholesterolio turintis maistas gali įtakoti įvairias sunkias sveikatos problemas, pvz., širdies ir kraujagyslių ligas. Be to, įprastai senjorai vartoja labai daug medicininių preparatų, tokiu būdu siekdami užkirsti kelią įvairioms ligoms ar sumažinti esamų ligų jiems keliamus skausmus ir nepatogumus. Deja, bet tai taip pat neretai tampa daugelio kitų problemų kilimo priežastimi.

Kuo daugiau cheminių preparatų gauna mūsų organizmas, tuo jis greičiau nusilpsta. Ypač tuomet, kai nepapildome savo organizmo reikiamais vitaminais ir mineralais. Ką jau kalbėti apie fizinio krūvio nebūvimą. Daugelis senjorų pamiršta apie reguliarų sportą. Tai jie pateisina motyvacijos ir jėgų trūkumu. Tačiau jei vyresnio amžiaus žmonės pasiryžta sportuoti kiekvieną dieną, rezultatai būna stulbinantys – jie turi daugiau energijos, yra žvalesni, linksmesni ir kur kas sveikesni.

Net jei visą savo gyvenimą buvote pratę vartoti riebų ir kaloringą maistą, pasistenkite jo atsisakyti. Jei norite gyventi ilgai ir sveikai, pats metas pakoreguoti savo mitybą ir kasdien bent keliolika minučių skirti fiziniam aktyvumui. Jei subalansuosite savo mitybą, neilgai trukus pastebėsite radikalius pokyčius – pagerės jūsų miegas, galėsite nuveikti kur kas daugiau nei iki tol ir jūsų nebekamuos iki tol buvusios sveikatos problemos.

Jei sulaukėte brandaus amžiaus, tai tikrai nereiškia, kad turite susitaikyti su jaučiamais skausmais ir sveikatos sutrikimais. Sveika mityba ir sportas gali būti geriausi pagalbininkai, kurie prailgina gyvenimo trukmę ir suteikia kiekvienam iš mūsų reikiamos energijos.