SEO paslaugosSEO paslaugos skirtos tik tiems, kas planuoja ateitį ir toli žiūri į priekį. Tiems, kurie pradėdami verslą turi supratimą, kaip jis bus vystomas, kaip dirbs po pusmečio, metų ir net po 2. Tie, kurie masto apie perku-parduodu verslą geriau SEO paslaugų net nesamdo – tam yra Google AdWords.

Šiandien norėtume atkreipti pradedančiųjų verslininkų dėmesį į optimizaciją. Ką jums reikia žinoti apie SEO.

  • Jums reikalingas geras interneto puslapis. Kas tai yra „geras“? Tai puslapis, kuriame aiškiai aprašyta kiekviena jūsų teikiama paslauga, pristatytos visos parduodamų prekių grupės. Paslaugų išvardinimo nepakanka. Trijų sakinių apie paslaugas taip pat neužtenka. Geras puslapis yra tas, kuriame yra pakankamai informacijos, kad lankytojui liktų tik jums paskambinti arba parašyti. Su SEO tai daug bendro neturi, nes pirmiausia čia yra lankytojas, o ne paieškos sistemos robotas.
  • Patogi navigacija puslapyje. Tai reiškia, kad iš bet kurio puslapio jūsų svetainėje būtų galima būtų vienu ar dviem paspaudimais pereiti į kitą bet kurį puslapį. Jei navigacija sudėtinga, deja tai atsilieps ir SEO, nes paieškos sistemų robotai vertina vidines nuorodas, o kas gali paneigti, kad jie nestebi ir lankytojų elgsenos, kuri svetainėse su nepatogia navigacija yra vienareikšmiška – išėjimas.
  • Vidinės SEO paslaugos. Tai tvarkingas kodas, URL struktūra, reikalingi SEO elementai – Meta Pavadinimas, Meta Aprašymas, teksto formatavimas, galbūt Schema.org informacija apie jūsų puslapį. Aiškiai turi būti įvardinta ir kalba, bei šalis, kuriai skirtas puslapis, kad būtent tos šalies „robotai“ jus pirmiau pamatytų. Čia tiek daug plonybių, kad prireiks profesionalų pagalbos.
  • Nuolatos atnaujinamas turinys. Būna taip, kad teikiate tas pačias paslaugas keletą metų. Iš esmės jų pobūdis nesikeičia. Dėl to nesikeičia ir puslapis. Tuo tarpu paieškoms reikia parodyti, kad jūs nestovite vietoje, augate, tobulėjate, dirbate su savo klientais, bendraujate. Tą geriausiai padaryti skelbiant tam tikrą turinį reguliariai. Užtenka turėti skiltį „Naujienos“ ir kas mėnesį ten publikuoti 1-2 straipsnius, orientuotus į vartotoją. Iš pradžių turinio bus nedaug, tačiau su laiku jis kaupsis ir taps tikra vertybe.
  • Kelios atgalinės nuorodos. Naujausi paieškos sistemų atnaujinimai parodė, kad nebūtina turėti šimtus ar tūkstančius nuorodų, kad jūsų svetainę rodytų aukštai paieškoje. Pakanka keleto, bet kokybiškų nuorodų ir viskas – rezultatas pasiektas. Čia SEO paslaugos tiekėjas turėtų patarti, kur galėtų tokios nuorodos atsirasti, nes iš kokybiškų resursų į naują tinklalapį niekas nesiryžta dėti nuorodos. Jei kursite gerą turinį, nuorodas gauti nebus labai sudėtinga. Pirkti negalima!

Dar ko reikia, tai kantrybės. Užtrunka metai ir daugiau, kol Google pripažįsta, kad tokie esate ir verti būti rodomi pirmosiose pozicijose pagal konkurencingus raktinius žodžius. Kantrybė padės jums neprarasti vilties, kai rezultatai nedžiugins iš karto.