seo

Kiekvienam turinčiam tinklalapį internete, tuo labiau el.parduotuvę, SEO optimizacija yra veiksmingas įrankis siekiant pritraukti daugiau klientų ir gauti pelno. Būti pirmame Google paieškos puslapyje yra didelis konkurencinis pranašumas. Tai tas pats kas turėti parduotuvę ten, kur renkasi visi potencialūs pirkėjai (tereikia pakabinti iškabą).  SEO optimizavimas dažnai lyginamas su reklamomis savo efektyvumu, skiriamu biudžetu, trukme ir pan. Todėl ir mes šiandien padiskutuosime apie tai kodėl SEO optimizavimas yra naudingesnis už reklamą(ir ar tikrai geresnis).

Tinklalapis rodomas potencialiems klientams

Optimizavus tinklalapį pagal vidinius ir išorinius optimizavimo sprendimus, šis rodomas tarp pirmųjų Google paieškos rezultatų. Ir būtent tada, kai potencialus klientas suveda į Google paieškos laukelį frazes atitinkančias jūsų veiklos sritį (arba kitaip tas, kurioms optimizuotas tinklalapis).  Tai itin vertinga, kadangi jūsų tinklalapis rodomas tik tiems žmonėms, kurie jau ieško jūsų paslaugų ar prekių ir yra labiau suinteresuoti paspausti mygtuką ir apsilankyti jūsų tinklalapyje. Tuo tarpu tradicinėje spaudoje, televizijoje, radijuje reklama rodoma visai pasiekiamai auditorijai, tiražui, tačiau ne visi skaitytojai, žiūrėtojai yra tikslinė jūsų auditorija. Taigi, lyginant su įprasta reklama, kuri rodoma visai pasiekiamai auditorijai, optimizavimo rezultatai yra labiau koncentruoti ir nukreipti į potencialius klientus, reklamą pamato tie, kurie tikrai bus susidomėję.

Ilgalaikis efektas

Įprasta reklama rodoma tol, kol yra biudžetas. Pasibaigus biudžetui, baigiasi ir reklamos rodymas. Tuo tarpu optimizavus tinklalapį rezultatai išlieka ilgai net ir netęsiant optimizavimo. Optimizavimas, žinoma, turi savo kainą, tačiau ji nėra didesnė nei įprastos reklamos, tačiau rezultatai išlieka daug ilgiau. Taigi nesate pririšti prie biudžeto ir nereikia rūpintis, jog sąskaitoje nuolat būtų pinigų.

Kokybiškesnis tinklalapis

SEO optimizavimas yra vidinis ir išorinis. Atliekant vidinį tinklalapio optimizavimą, dirbama su tinklalapio kodu, gerinama vartotojo patirtis, siekiama, jog klientas užsukęs į tinklalapį įsigytų prekę ar susisiektų dėl paslaugos. Todėl vidinė optimizacija apima daugybę veiksnių, kurie užtikrina kuo didesnę konversiją ir vartotojo pasitenkinimą. Tai ir patogesnis dizainas, efektyvesnis tinklalapio elementų išdėstymas.

Daugiau apie SEO optimizavimą ir jo privalumus: https://www.buk-pirmas.lt/seo-paslaugos/