seoLankytojų iš paieškos sistemų skaičiaus kirtimas gali signalizuoti, jog jūsų tinklapiui atlikta SEO optimizacija buvo pažeidžianti taisykles. Tokie lankytojų srauto kritimai pasitaiko tiek naujos svetainės optimizavimo atvejais, tiek ir esant naujiems paieškos sistemų algoritmams. Tam, kad ateityje išvengtumėte tokių nesklandumų, turėtumėte atidžiau rinktis specialistus, kurie atlieka jūsų tinklapio optimizaciją. Kitą vertus, nereikia tikėtis kažkokių aukštų rezultatų, jeigu samdomas specialistas reikalauja viso labo kelių dešimčių eurų, nes už tokias sumas profesionalai tikrai nedirba. Norint gauti profesionalią optimizaciją, jums teks išleisti ne vien šimtą eurų. Tiesa, kai kurie tinklapių savininkai teisingai elgiasi rinkdamiesi tik dalinę optimizaciją, nes visuomet vidinę galima atlikti patiems.

Kalbant apie vidinės optimizacijos atlikimą patiems, reikia akcentuoti, kad daugumoje viešų nemokamų turinio valdymo sistemų jau yra nustatyti visi paieškos sistemų keliami reikalavimai, o tai reiškia, kad tokių turinio valdymo sistemų redaguoti nereikia – visas kodas jau yra pritaikytas taip kaip reikia. Lieka tik tinkamai optimizuoti turinį. Pagrindinė turinio optimizavimo taisyklė yra ta, jog tiek tekste, tiek teksto pavadinime turi būti naudojami raktiniai žodžiai ir visuomet rekomenduojama kai kurias teksto nuorodas nukreipti į kitus to paties tinklapio puslapius.

Išorinė optimizacija visiškai nesusijusi su vidine, nes išorinės optimizacijos metu tiesiog yra renkamos atgalinės nuorodos iš kitų svetainių, socialinių tinklų ir t.t. Išorinė optimizacija dažniausiai ir kainuoja brangiausiai, nes kiekvienas specialistas turi naudoti įvairius įrankius, kurie yra mokami, o taip pat jie turi naudoti ir išteklius, kurie vėlgi – kainuoja. Kuo didesnė konkurencija vyrauja, tuo daugiau reikia įvairių išteklių, o tai reiškia, kad ir išorinės optimizacijos kaina bus didesnė.

Norint išvengti didelių išlaidų išorinės optimizacijos atlikimo metu, jūs galite bandyti su specialistu susitarti dėl straipsnių rašymo. Dauguma specialistų perka užsakomuosius straipsnius, o jūs tiesiog galite derėtis dėl to, kad tuos straipsnius parašytumėte patys – specialistui liktų juos patalpinti už sutartą mokestį ir tiek. Tokiu būdu pavyktų ženkliai sumažinti išlaidas išorinės optimizacijos metu, nes dauguma specialistų būtent tokiu būdu ir renka nuorodas.